הידאו קוג’ימה פותח סטודיו עצמאי; כרגע אקסקלוסיבי ל-PlayStation 4

הידאו קוג’ימה, מפתח משחקי Metal Gear השונים, הכריז על פתיחת סטודיו עצמאי בשם Kojima Productions. הודעה מטעם סוני לא איחרה לבוא, ובה הכרזה רשמית על שיתוף הפעולה שנחתם בין Kojima Productions לבין סוני והצהרה על תמיכתה המלאה בקוג’ימה.

כנראה שהידאו קוג’ימה לא יפתח משחק חדש בסדרת מטאל גיר (Metal Gear), שכן מותג זה שייך לחברת Konami, אותה עזב לאחרונה. לפי ההכרזה של סוני עולה כי קוג’ימה יעבוד על כותר חדש לחלוטין שיהיה אקסקלוסיבי ל-PlayStation 4. במהלך ראיון שאלות ותשובות עם הסטודיו החדש, שפורסם על ידי מנהל הקהילה האירופית של פלייסטיישן, נמסר כי המשחק ייצא גם למחשב האישי – אך סוני חזרה בה מהצהרה זו לעת עתה והסירה את הראיון מהרשת.

המשחק החדש נמצא כעת במעטה סודיות מוחלטת. אמנם לא נמסרו פרטים אודותיו, אך קוג’ימה פירט כי הוא מכוון לאותה האיכות המוכרת ממשחקי מטאל גיר, והפעם הוא רוצה ללכת רחוק יותר ולמתוח את הגבולות. עוד נחשף כי עדיין לא נבחר מנוע המשחק שיריץ את היצירה החדשה. בינתיים, נהנה קוג’ימה מאהדת המעריצים המחזקים את ידיו, והציג לראווה את הלוגו החדש של הסטודיו.

קוג’ימה עבד ב-Konami במשך שנים רבות, והרוב המכריע של המשחקים שפיתח היו קשורים לסדרת Metal Gear. לאחר דרמה ממושכת וחיכוכים חוזרים ונשנים, הידאו קוג’ימה עזב את Konami ואת מותג ההתגנבות הטקטי שברשותה. יהיה מעניין לראות איזה עולם חדש הוא יברא עבור המשחק הבא שלו, והאם ימשיך בקו משחקי פעולה/התגנבות, או שמא נראה אותו עושה משהו אחר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים