תמונות ראשונות משירות שיחות הוידאו של וואטסאפ נחשפות

אפליקציית וואטסאפ באייפון (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

הדלפה חדשה חושפת את ממשק המשתמש של שירות שיחות הוידאו של וואטסאפ. בצמד צילומי המסך שנחשפו ניתן לראות בברור כי וואטסאפ שקדה בתקופה האחרונה על הוספת שירות שיחות וידאו שמזכיר לא מעט שירותים אחרים.

בתמונה ניתן להבחין במספר אלמנטים שיהיו חלק מאפשרויות ביצוע שיחת הוידאו בוואטסאפ. תחילה, המשתמש יראה את השיחה הנכנסת ויקבל אינדיקציה כי מדובר בשיחת וידאו מאיש הקשר הרלוונטי. בשלב זה יוכל להחליט אם לענות לשיחה או לדחות אותה. במידה ובחר לענות יעבור לממשק השיחה עצמו שכולל אפשרות להחלפת המצלמה (קדמית אל מול אחורית), השתקת המיקרופון וכמובן ניתוק. מעל כל הכפתורים הללו יוכל המשתמש לראות תמונה מוקטנת שלו כדי לוודא שהוא אכן בפריים.

קשה לומר שיש פה משהו שלא ראינו לפני כן בשירות שיחות וידאו כלשהו. וואטסאפ, שנרכשה על ידי פייסבוק, בעצם עתידה ליישר קו גם עם אחותה השנייה, פייסבוק מסנג’ר, אשר מציעה מזה זמן מה את אפשרות שיחות הוידאו. שיחות הוידאו של וואטסאפ הן כנראה המשך ישיר של השיחות הקוליות הרגילות שהוכנסו לשירות לפני מספר חודשים.

WhatsApp Video Calls Leak

מלבד ההדלפה של התמונות, הודלפה גם גרסת האפליקציה ממנה נלקחו שני צילומי מסך הללו. הגרסה המדוברת היא גרסה מספר 2.12.16.2, כאשר נכון לכתיבת שורות אלה הגרסה האחרונה בחנות האפליקציות של אפל עומדת על 2.12.12. אפשר לומר בזהירות כי העדכון הבא של וואטסאפ יכלול את שיחות הוידאו, אך תמיד ישנה סברה שנראה יכולת זו בשדרוג מאוחר יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים