Motorola Droid 2 נחשף שוב: יגיע עם מעבד 1Ghz ואנדרואיד 2.2?

מכשיר ה-Motorola Droid 2, היורש של ה-Droid (או לחלופין Milestone), צץ כבר מספר פעמים, אולם אתר Gizmodo מביא לנו כרגע את מה שנראה כמו המידע האמין ביותר אודות המכשיר עד כה. ה-Droid 2 הוצג על ידי חברת Verizon ביריד טכנולוגיה שנערך ב-NASA (כן, סוכנות החלל האמריקאית), ואחד המתמחים שם, העונה לשם זק, החליט לשתף בדעתו עליו והפרטים שהצליח לדלות. זק מתאר את הדרואיד 2 כבעל “תפעול מהיר וחלק יותר מהמקורי” והמקלדת נוחה יותר בזכות הויתור על ה-D-Pad.

בנוגע למערכת ההפעלה, מספר זק כי המכשיר שהוא שיחק בו הריץ את גרסת אנדרואיד 2.1 עם ממשק ה-NinjaBlur, כפי שראינו ב-Motorola droid X. אולם נציגת השירות ביריד מסרה כי ייתכן והמכשיר יושק עם אנדרואיד 2.2 Froyo, אך ללא כל שינוי בממשק המשתמש. מבחינת חומרה, ה-Droid 2 יגיע עם מעבד בתדר 1Ghz בדומה ל-Droid X, מצלמת 5 מגה פיקסל (אין כרגע דיבור על צילום HD), זיכרון מובנה בנפח 8GB וחריץ הרחבה מסוג MicroSD. ההשקה צפויה להתרחש בשבועות הקרובים, בעוד אנו מאמינים כי נראה את המכשיר לראשונה כבר ב-23 ליוני עם הכרזת הדרואיד X.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים