Star Wars: Battlefront לא יקבל תכנים מהסרט החדש – “מתמקדים בטרילוגיה המקורית”

star-wars-battlefront

בהודעה בחשבון הטוויטר של Battlefront הכריזו יוצרי המשחק כי הכותר לא הולך לקבל תכנים מהסרט החדש של מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר. “הצוות שלנו מתמקד בטרילוגיה המקורית עבור גרסה זו של Star Wars: Battlefront“, נכתב בציוץ. הקרב הקרוב ביותר לסרט החדש הוא הקרב על Jakku, מיקום שמופיע גם בסרט, אמנם לא באותו הזמן. ב-Battlefront חווים הגיימרים את הקרב שמתרחש כמעט שלושים שנים לפני אירועי הסרט.

EA מתכננת (לפחות) ארבע הרחבות משמעותיות ל-Battlefront, שספג ביקורת אודות מיעוט התכנים בעת ההשקה. ההרחבות (DLC) המתוכננות יוסיפו יחדיו מעל 20 פריטים (כלי נשק, כלי רחב וקלפים), 4 גיבורים ונבלים, 16 מפות למשחק הכוללות מיקומים חדשים ו-4 מצבי משחק נוספים. אם לשפוט לפי תמחור חבילות ההרחבות של Battlefield, כל חבילת DLC תתומחר ב-$15 (כ-60 שקלים), אולם DICE הכריזה גם על תכנים בחינם שיוצעו בהמשך.

Star Wars: Battlefront הוא הכותר החדש בסדרה שהתחילה עוד ב-2004, עם כותר בשם זהה. משחקי Battlefront מתמקדים באקשן ולחימה בין שני הכוחות המרכזיים בעולם מלחמת הכוכבים: כוחות האימפריה וברית המורדים. המשחק החדש עושה שימוש במנוע Frostbite 3 החזק והגיע לקונסולות PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי בחודש בנובמבר השנה. צוות הפיתוח של המשחק עבר לאחרונה להתמקד בפיתוח Battlefield 5.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים