גיימר עקשן מסיים את Fallout 4 מבלי להרוג אפילו פעם אחת

יום חג לשוחרי השלום במשחקים: גיימר עקשן במיוחד בשם קייל הינקלי (Kyle Hinckley) הצליח לסיים את Fallout 4 מבלי להרוג אפילו יצור חי אחד, והשלים את המשימה על רמת הקושי הגבוהה ביותר: Survival (מצב הישרדות). אין בכך בכדי לומר שלא נהרג אף אדם או יצור חי, אלא רק שהשחקן אינו זה שגרם לכך. את המסע המפרך לסיום המשחק מבלי להרוג אף אחד העלה הינקלי ליוטיוב, כסדרת וידאו המחולקת ל-37 פרקים.

האסטרטגיה העיקרית של הינקלי היא להשתמש בכריזמה גבוהה מאוד, לפייס אויבים בעזרת התכונה Pacify, ולשכנע בעלי ברית לתמוך בנו בעת שהכדורים מתחילים לשרוק בסופו של דבר. כצפוי, לא כל האויבים מגיבים בחיוב לנסיון השחקן לפייס אותם, והוא נכנס לעתים קרובות לצרות שמכריחות אותו לטעון מחדש את המשחק. אחת השיטות המשעשעות יותר של הינקלי היא “להגניב” ציוד ואמל”ח מתקדמים ל-inventory של דמויות אחרות שנאלצות להלחם במקומו. בסופו של דבר, לאחר עקשנות מספקת, מסיים הינקלי Play-through שבמהלכו לא הרג אף אויב במשחק.

על מנת לצלוח את האתגר היה צריך לבצע מחקר מקדים מתמשך ולנסות מגוון שיטות. באחד הנסיונות שלו שהצטבר לכדי Play-through בן למעלה מ-70 שעות, גילה כי הצטרף ל-Faction הלא נכון, והיה חייב להרוג שש דמויות. הגיימר העקשן פשוט התחיל מהתחלה ולא חזר על הטעות הזו. בראיון ל-Kotaku מספר הינקלי שהוא אינו פציפיסט בחיים האמיתיים, אלא בסך הכל רצה להתגבר על אתגר שגיימרים רבים החשיבו כבלתי אפשרי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים