מערכת ההפעלה Windows 10 מותקנת כעת על למעלה מ-200 מיליון מכשירים

ווינדוס 10, הגרסה החדשה והמתקדמת ביותר למערכת ההפעלה עבור מחשבים נייחים, ניידים, טאבלטים וסמארטפונים מבית מיקרוסופט, רושמת זה עתה שיא נוסף, כאשר הותקנה על גבי למעלה מ-200 מיליון מכשירים שונים ברחבי העולם.

כך מסרה מיקרוסופט אמש (ב’) דרך פוסט שפורסם בבלוג ווינדוס הרשמי, שם עדכנה החברה בדבר התקדמותה של מערכת ההפעלה בשוק. על פי נתון זה, ווינדוס 10 הינה מערכת ההפעלה בעלת קצב האימוץ הגבוה ביותר איי פעם בייצורה של מיקרוסופט, ועוקפת את ווינדוס 7 ב-140%, בעודה משאירה אבק לווינדוס 8 עם הפרש של 400%.

עד כמה באמת מבצעים המשתמשים שימוש במערכת ההפעלה, תהיתם? מיקרוסופט טוענת כי למעלה מ-11 מיליארד שעות “בזבזו” משתמשים על גבי מכשיר המריץ את ווינדוס 10 במהלך חודש דצמבר בלבד.

עוד בנושא מוסיפה מיקרוסופט כמה סטטיסטיקות מעניינות: דפדפן Microsoft Edge החדש זוכה לאהדה לא קטנה ומקבל 44.5 מיליארד דקות שימוש בחודש שעבר, חנות האפליקציות זוכה לכמות כפולה של עסקאות בתשלום (דרך PC וטאבלטים) בתקופת החגים, 82 מיליארד תמונות נצפו דרך אפליקציית התמונות המובנית ו-2.5 מיליארד שאלות עברו בשרתי העוזרת הוירטואלית קורטנה מאז ההשקה.

ומה קורה אצלכם?

על פי נתוני הגולשים באתר גאדג’טי, 15% מהמשתמשים גולשים לאתר דרך מערכת ההפעלה ווינדוס 10, והיא מהווה למערכת השניה בפופולריות מבית מיקרוסופט, כאשר חלקה של ווינדוס 7 הינו עדיין הגבוה ביותר ועומד על כ-18% מהגולשים לאתר. דפדפן ה-Edge הינו עדיין פחות פופולרי מכרום, שתופס את החלק הארי (כ-75%), והשימוש בו בין גולשי האתר מסתכם ב-1% בלבד, בעוד דפדפן אינטרנט אקספלורר הותיק נמצא בשימוש על ידי כ-4% מגולשי האתר.

ומה איתכם? הספקתם לשדרג למערכת ההפעלה החדשה? 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים