באג מולטיסיסטם משיקה בישראל את מכשיר הדגל הסיני Lenovo ZUK Z1

Zuk Z1

רשת המחשבים והאלקטרוניקה הישראלית, באג מולטיסיסטם, הודיעה כי תשיק באופן רשמי ובלעדי בישראל את מכשיר הדגל הראשון והיחיד בייצור יצרנית הסמארטפונים הצעירה ZUK, הוא ה-Z1. במידה שהספקתם לשכוח, ZUK הינה שחקנית חדשה בשוק הסמארטפונים העולמי, ונמצאת בבעלותה ותמיכתה הכלכלית של ענקית המחשוב והטכנולוגיה לנובו, המחזיקה, בין היתר, גם בחטיבת הסמארטפונים של מוטורולה.

ה-ZUK Z1 הינו המכשיר הראשון מבית היצרנית, והוא מציע מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית 1080P Full HD, מערכת על שבב מסוג Snapdragon 801, מערך זיכרון המשלב 3GB RAM ו-64 גיגה-בייט נפח אחסון שאינו ניתן להרחבה, וכן חיישן ביוטרי לזיהוי טביעת האצבע שממוקם מעט מתחת למסך.

נוסף על אלו, משלב המכשיר סוללה גדולה במיוחד בעלת קיבולת של 4,100mAh ואת מחבר הטעינה והעברת הנתונים שהחל לאחרונה לתפוס תאוצה בעולם הסמארטפונים, USB Type-C. צמד המצלמות ב-Z1 משלב חיישן ראשי (מדגם Sony IMX214) ברזולוציית 13 מגה פיקסל, עם מייצב תמונה אופטי (OIS) ויכולות צילום וידאו ב-60 פריימים לשנייה באיכות Full HD. החיישן המשני, שמשמש עבור צילום תמונות סלפי, יצלם תמונות ברזולוציית 8 מגה פיקסל ויציע צילום וידאו ב-Full HD ב-30 פריימים לשניה.

ZUK-Z1-Gadgety-5

ה-ZUK Z1 מגיע עם מערכת ההפעלה CyanogenMod 12.1 המבוססת על Android 5.1 וזמין לרכישה מוקדמת כבר ברגעים אלו במחיר של 1,599 שקלים, הבדל לא גבוה במיוחד בהשוואה למחירו בחו”ל, הנמדד ב-300 דולר (כ-1,190 שקלים). 100 הרוכשים הראשונים יזכו לקבל סוללת גיבוי מתנה, כאשר מועד אספקת המכשיר המשוער הינו 31/01/16.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים