מכירה מוקדמת למשקפי המציאות המדומה HTC Vive תחל בסוף פברואר

HTC Vive Pre HTC Vive Pre

משקפי המציאות המדומה HTC Vive, המפותחות בשיתוף חברת Valve, יעלו להזמנה מוקדמת ב-29 לפברואר. כך נמסר מאת שר וונג (Cher Wang), מנהלת חברת HTC שגם נמנית על מייסדיה. לא נמסר מחיר המוצר בשלב זה.

בראיון לטלגרף הבריטי, הודיעה וונג כי HTC החליטה להתמקד במציאות מדומה (Virtual Reality) על חשבון מעורבותה בשוק הסמארטפונים, כנראה בשל תחרות חריפה והיעדר תקציב שיכול לשים את HTC על המסלול לצד יצריות סמארטפונים אחרות. “התחרות בעייתית,” אמרה וונג, “חברות כמו אפל ושיאומי מוציאות הון עתק על שיווק. […] ישנם הרבה מתחרים סינים“.

אולם אין זה משנה, כיוון שמחשוב לביש ומציאות מדומה הם העתיד, לטענתה. ראש מחלקת המציאות המדומה ב-HTC מסר כי טכנולוגיית המציאות המדומה מסוגלת לשנות את הדרך בה אנו למדים ומחונכים, ולהפוך אותנו לאנשים טובים יותר.

HTC Vive
HTC Vive (צילום: גאדג’טי)

החדשות על המכירה המוקדמת של HTC Vive מגיעות לאחר מספר אירועים משמעותיים בזירת המציאות המדומה: משקפי Oculus Rift עלו למכירה מוקדמת לפני כשבוע במחיר של $599, ואילו HTC חשפה את הדגם החדש של ה-Vive בשם Vive Pre. הדגם החדש כולל עיצוב משודרג למכשיר, הוספת מצלמה קדמית ותכנון מחדש של בקרי השליטה.

בנוסף, יצאה סוני בהכרזה כי היא עובדת על לא פחות מ-100 משחקי מציאות מדומה, עבור ה-PlayStation VR שבדרך. לפי הערכות בקהילת המציאות המדומה, משקפי ה-HTC Vive לא צפויים לעלות פחות מה-Oculus Rift.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים