גאדג’טי מסקר: סמארטפון Huawei Mate 8 בפתיחת קופסה

Huawei Mate 8 (צילום: גאדג'טי) Huawei Mate 8 (צילום: גאדג’טי)

הבשורה הגדולה ממסיבת העיתונאים המקדימה של וואווי ב-CES 2016 הייתה השקתו בגרסה הבינלאומית של סמארטפון ה-Huawei Mate 8 בעל מסך 6 אינץ’ ומפרט עוצמתי. לצידו השיקה החברה את טאבלט MediaPad M2 10, בעל תג מחיר נוח.

את ה-Mate 8 לקחנו לפתיחת קופסה והצצה ראשונה, המוכיחה שבוואווי ממשיכים להעלות את הרמה. לא סתם מסיבות העיתונאים של חברת Huawei הפכו בשנתיים האחרונות לאחד המוקדים החמים בכנסים השונים, וב-CES 2016 התמונה לא הייתה שונה. המאמצים של החברה בחדירה לשוק המערבי מתחילים לנשוא פרי עם מגוון של מכשירים המופצים ביותר ויותר שווקים.

האריזה של Huawei Mate 8 זהה לזו של הסמארטפונים האחרונים לסדרת ה-Mate מתוצרת החברה. היא עשויה קרטון, אך מעניקה תחושה יוקרתית בעיקר בגלל הטקסטורה והכיתוב מזהב. עם פתיחת הקופסה מיד יופיע מולכם את המכשיר, שנראה נפלא ומרשים במבט ראשון, ממש כמו דגם ה-Mate S שעשה עבודה דומה.

תוכן הקופסה סטנדרטי יחסית, ולא כולל הפתעות מיוחדות:

  • מטען קיר
  • כבל העברת נתונים USB-MicroUSB
  • אזניות סטריאופוניות
  • ספרות
Huawei Mate 8 (צילום: גאדג'טי)
Huawei Mate 8 (צילום: גאדג’טי)

Huawei Mate 8 ממשיך את דרכם של המכשירים הקודמים בסדרה עם תחושה נפלאה ביד בזכות גוף שעשוי כולו מתכת. על גב המכשיר מדבקה שמסביר על מיקום החיבורים והכפתורים השונים, כאשר הבולט ביותר הוא אזור חריץ הסים. שם, תמצאו אפשרות לשתי קומבינציות: זוג כרטיסי ננו-סים או כרטיס סים בודד וכרטיס MicroSD. למי שתהה, וואווי מוותרת כרגע על חיבור ה-USB Type-C, למרות השימוש בו ב-Nexus 6P, ודבקה עם MicroUSB.

וואווי הצליחה להפתיע עם השקתו הבינלאומית של ה-Huawei Mate 8 בכך שהוא יגיע מובנה עם גרסת מערכת ההפעלה העדכנית ביותר, אנדרואיד 6.0 Marshmallow. על גביה הולבש ממשק המשתמש של החברה Emotion UI 4.0, שידוע שאנחנו רחוקים מלהיות חסידיו (למזלנו אפשר להחליף לאנצ’ר), הכולל מגוון תוספות למערכת ההפעלה ישירות מהקופסה.

השימוש הקצר במכשיר מצליח להרשים מאוד במהירות שלו ונראה שהמערכת על שבב החדשה של החברה, HiSilicon Kirin 950, עושה עבודה טובה מאוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים