סמנכ”ל לנובו: כל מכשירי ה-Moto שיוכרזו השנה יגיעו עם קורא טביעות אצבע

כל מכשירי הסמארטפון שיושקו לסדרת ה-Moto במהלך השנה הקרובה ע”י מוטורולה מוביליטי, חברת הבת של ענקית המחשוב לנובו, יגיעו עם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע, כך מסר סמנכ”ל החברה, צ’ן סו-דונג, במסגרת ראיון לאתר Tech Sina, בו חשף פרטים רבים מתוכניות חטיבות המובייל של החברה.

עולם הזיהוי הביומטרי מוכר בשוק המובייל מזה זמן מה, כאשר אחת מחלוצות הדרך בתחום הייתה מוטורולה, ששילבה חיישן לזיהוי טביעת האצבע במכשיר ה-Motorola Atrix 4G. פיצ’ר זה הפך לסטנדרט אך ורק בשנתיים האחרונות, כאשר מרבית יצרניות המובייל שילבו אותו גם במכשיריהן. Moto-X-Style-champagne-white-Gadgety

מלבד העדכון אודות שילובו של החיישן הביומטרי, מסר הבכיר כי לטענתו החברה השיקה יותר מדי סמארטפונים במהלך 2015, ומגמה זו תיפסק השנה. סדרת השוק הגבוה בה תתמקד לנובו, לדבריו, הינה Moto X, בעוד מכשירי השוק הנמוך יושקו תחת מותג ה-Vibe המוכר.

דבר נוסף ומעניין מאוד אותו חשף סו-דונג הוא שהחברה מתכננת לאחד בין ממשקי האנדרואיד שלה – הן זה האמון תחת פיקודה והן ממשק ה”ונילה” שמגיע עם מכשירי מוטורולה. את הממשק המאוחד תחשוף החברה אך ורק בשנה הבאה. בינתיים, יוכלו משתמשי מוטורולה להנות מפריבליגיית האנדרואיד הנקי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים