צפו בוידאו: מוד חדש ל-GTA V הופך את המשחק ל-Watch Dogs

מפתח מודים למשחקים המכנה את עצמו JulioNIB הוציא מוד חדש ל-Grand Theft Auto V. המוד מוסיף למשחק אפשרויות פריצה (Hacking), שליטה על מכונות ומצלמות ותכונות נוספות מהמשחק Watch Dogs של Ubisoft, ואף משפר אותן משמעותית. המוד מאפשר לשחקן לשלוט ברמזורים, להפעיל אזעקות רכב, לחסום כבישים, להפיל מסוקים, לנתק אזורים שלמים בעיר Los Santos מהחשמל ואף לפוצץ  ברזי כיבוי אש. כל זה, כמובן, בדמות איידן פירס (Aiden Pearce), הגיבור עוטה המעיל של Watch Dogs.

המוד מספק גם פונקציות נוספות שאינן קיימות ב-Watch Dogs כמו השתלטות מרחוק על מכוניות, הורדה של רכבות מהפסים, שליטה בכספומטים ואף תכנות מספר רב של רכבים בו זמנית. כמו כן, להרבה מאוד דברים אפשר לגרום פשוט להתפוצץ. המוד מתפקד בצורה טובה למדי ונותן לשחקנים כלים חדשים ומרשימים לגרימת הרס בקנה מידה עצום, מה שמשתלב בטבעיות במנגנוני ההרס הקיימים של GTA.

Watch Dogs נחשב לאחת האכזבות הגדולות של 2014, שהייתה שנה קשה לתדמית של חברת Ubisoft. המוד מראה שלשחקנים יש עניין רב ברעיונות העומדים מאחורי המשחק. מהצהרות קודמות של Ubisoft, ידוע ש-Watch Dogs תוכנן כמשחק ראשון בסדרה, ואף דלפו פרטים שרומזים לכך שהמשחק השני כבר בפיתוח, וצפוי לצאת עוד השנה.

אמנם המשחק הראשון לא היה מוצלח כפי שקיווינו, אך הרעיון שעומד מאחוריו עדיין מעניין. אם המשחק השני אכן בפיתוח, תיתכן קפיצת מדרגה משמעותית באיכות בין מהמשחק הראשון, בדומה לקפיצה שהייתה מ-Assassin’s Creed הראשון למשחקי ההמשך שלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים