שיאומי מכריזה על גרסת Redmi Note 3 משודרגת עם מעבד מבית קוואלקום

Xiaomi Redmi Note 3 – גרסת Snapdragon

כחודשיים בלבד לאחר שהשיקה את ה-Redmi Note 3, מכריזה יצרנית הסמארטפונים הסינית, שיאומי, על וריאציה נוספת למכשיר שמקבלת את השם הקצרצר Xiaomi Redmi Note 3 Snapdragon Version, וכמובן, מציעה מערכת על שבב מסדרת סנאפדרגון של קוואלקום.

את המכשיר הציגה החברה בסין, כאשר מרבית מפרטו הטכני זהה לגרסה הרגילה: מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080P, מבנה אלומיניום יוקרתי הזמין בצבעים זהב, כסף ואפור כהה, מצלמת 5 מגה פיקסל קדמית, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע שממוקם מעט מתחת לחיישן הצילום הראשי וזיכרון של 2 או 3 גיגה-בייט RAM, המגיעים לצד 16 או 32 גיגה-בייט נפח אחסון, בהתאמה.

Xiaomi Redmi Note 3 Snapdragon 3

השינויים המשמעותיים ביותר במפרט המכשיר מתבטאים במצלמה הראשית ובמערכת על שבב שתניע אותו. ראשית, על כוח העיבוד תהא אמונה פלטפורמת השוק הבינוני-גבוה Snpadragon 650, שמציעה 2 ליבות ARM Cortex-A72 לדרישות המשתמש האיטנסיביות ביותר, 4 ליבות Cortex-A53 עבור הביצועים היום-יומיים ומאיץ גרפי (GPU) מדגם Adreno 510. שבב זה יחליף את ה-MediaTek Helio X10 שמשמש את גרסת המכשיר הסטנדרטית.

כאמור, גם מערך הצילום הראשי מקבל שדרוג קטנטן ומצוייד בחיישן בעל רזולוציית 16 מגה פיקסל, עם פלאש LED כפול ופוקוס אוטומטי בעל מנגנון זיהוי פאזה (PDAF), איתו מבטיחה החברה לספק פוקוס במהירות של 0.1 שניות בלבד. סוללת המכשיר גם היא משתרדגת מעט והקיבולת שלה תעמוד כעת על 4,050mAh, בניגוד ל-4,000mAh בגרסתו המקורית.

Xiaomi Redmi Note 3 Snapdragon 2

מחירו של התענוג עומד על כ-600 שקלים (999 יואן סיני) לגרסה הזולה עם 2GB RAM ו-16GB אחסון, כאשר מחיר הגרסה בעלת 3GB RAM ו-32GB נפח אחסון עדייין לא הוכרז, אם כי צפוי לעמוד על כ-720 שקלים (1,199 יואן סיני). נדגיש כי מדובר בהבדל של קצת יותר מ-50 שקלים (לפני שקלולי מסים) עבור כל אחד מהמכשירים בהשוואה לדגם ה-Redmi Note 3 הסטנדרטי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים