דיווחים בקוריאה: LG G5 יוכרז בתערוכת MWC 2016 בברצלונה

LG G5 אילוסטרציה: גאדג’טי

קרב ראש בראש בתערוכת המובייל שתיערך בחודש הבא בברצלונה: על פי דבריו של בכיר אנונימי בחברת LG הדרום קוריאנית, שנמסרו לאתר החדשות Korea Times, נראה שהשנה תחשוף החברה את מכשיר הדגל החדש שלה – LG G5 – באותו היום בו תציג סמסונג את סמארטפון הדגל Galaxy S7. זאת, כמובן, לאחר שלוש שנים רצופות בהן בחרה LG להמתין כמה חודשים לאחר הצגת מוצר הדגל של המתחרה הגדולה.

כזכור, לפני כמה ימים שלחה LG הזמנות לאירוע הכרזה שתערוך בברצלונה ביום ראשון, ה-21 בפברואר. ההזמנה עצמה אמנם לא חשפה רמזים אודות המוצרים שיוצגו באירוע, אך היא הייתה כללית מספיק כדי להשאיר מקום לניחושים. יחד עם זאת, אין כל מניעה שבמהלך השבועות הקרובים תפיץ החברה קטעי טיזר חדשים שמטרתם לרמוז לנו מה היא מתכננת להציג בתערוכת המובייל הגדולה בברצלונה.

לפי השמועות והדיווחים שנאספו עד כה, עשוי מפרטו הטכני של LG G5 להציע מסך 5.3-5.6 אינץ’ ברזולוציית Quad HD שתיצור צפיפות מינימלית של 525 פיקסלים לאינץ’ (תלוי בגודל המסך), מעבד Kryo על גבי מערכת העל שבב Snapdragon 820 אשר כוללת גם רכיב זיכרון בנפח 4GB ומאיץ גרפי מדגם Adreno 530. עוד עשוי המפרט לכלול רכיב אחסון בנפח 64GB (עם אפשרות הרחבה), מצלמת 20 מגה-פיקסל עם פוקוס לייזר ומייצב אופטי, וכן מצלמה משנית עם חיישן 8 מגה-פיקסל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים