הוכרז: Lenovo K5 Note – מבנה מתכת מלא וסוללת 3,500mAh עבור כ-670 שקלים

Lenovo K5 Note Lenovo K5 Note

בדיוק כפי שדווח מוקדם יותר החודש, הציגה היום (ג’) יצרנית המחשוב הסינית, לנובו, את ה-Lenovo K5 Note, מכשיר שוק ביניים עם מבנה מתכת מלא ומפרט סטנדרטי, המגיע כמענה של החברה לסערת מכשירי הפרימיום בשוק הביניים.

Lenovo K5 Note 5ה-Lenovo K5 Note מגיע עם מפרט ממוצע וחלש יותר כמעט בכל אלמנט בהשוואה ל-K4 Note, אותו הציגה החברה לפני מספר שבועות בלבד. המכשיר מציע מבנה מתכת מרשים למדי, מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, זיכרון RAM בנפח 2GB ונפח אחסון על סך 16 גיגה-בייט, אותם ניתן להרחיב באמצעות כרטיס MicroSD.

המכשיר החדש של לנובו הינו הסמארטפון הראשון איי פעם שמגיע כבר כעת לצרכנים עם פלטפורמת העיבוד Helio P10 של מדיה טק, המשלבת 8 ליבות מסוג Cortex-A53 בתדר מקסימלי של 2.0GHz ואת המאיץ הגרפי Mali-T860.

נוסף על כך, יציע ה-K5 Note סוללת 3,500mAh, רמקול מונו בטכנולוגיית Dolby Atmos Sound שימצא בגבו (בניגוד לרמקולים סטריאופוניים קדמיים ב-K4 Note) וכן חיישן לזיהוי טביעת האצבע.

מערך הצילום של המכשיר משלב מצלמה קדמית ברזולוציית 13 מגה פיקסל, עם מנגנון פוקוס בזיהוי פאזה, פלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע ויכולות צילום וידאו ב-1080p. החיישן המשני, מנגד, מגיע ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

המכשיר זמין לרכישה כבר ברגעים אלו בסין, שם נמכר עבור כ-670 שקלים (1099 יואן סיני).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים