דיווח: Apple iPad Air 3 ייחשף בחודש מרץ עם 4 רמקולים, זיכרון 4GB RAM ומסך 4K

טאבלט הדגל הבא של אפל, iPad Air 3, ייחשף באופן רשמי במהלך אירוע הכרזה שיתקיים באמצע חודש מרץ הקרוב וכן יגיע עם מערך אודיו מתקדם במיוחד, כך עולה מתוך מספר דיווחים שעלו לרשת בימים האחרונים.

הצצה לאחור

על פי אתר Nowhere Else, שהצליח לשים ידיו על סקיצות של מה שנראה כאייפד אייר 3, המכשיר יעתיק את מערך הרמקולים מטאבלט ה-iPad Pro שהושק בשנה שעברה, וישלב גם הוא ארבעה רמקולים נפרדים בתצורת סטריאו, בניגוד לזוג הרמקולים שמצויים במכשיר ה-iPad Air 2. נוסף על כך, נמסר כי הטאבלט אף יציע, לראשונה איי פעם בסדרת הטאבלטים של אפל, פלאש LED שיוצמד למצלמתו האחורית.

דיווח נפרד של אתר DigiTimes מציע כי האייפד אייר 3 יכלול אף זיכרון מורחב של 4GB RAM ומסך ברזולוציה גבוהה במיוחד של 4K יחד עם סוללה בעלת קיבולת משופרת. אולם מעט קשה לנו להאמין כי אפל תבחר להציג מסך ברזולוציה הגבוהה מזו של האייפד פרו בדגם ה-iPad Air הבא שלה.

בדיווח נוסף, הפעם של אתר 9to5mac, נמסר כי ה-iPad Air 3 יוכרז רשמית באמצע חודש מרץ הקרוב, כאשר לצידו יוצג באופן רשמי גם מכשיר האייפון המוזל עם מסך ה-4 אינץ’, iPhone 5SE/6C, לצידו תציג אפל כיסויים ייעודיים עבור שעשויים להתאים גם למשתמשי iPhone 5S.

רצועת Milanese Loop בצבע שחור לשעון Apple Watch
רצועת Milanese Loop בצבע שחור לשעון Apple Watch

כמו כן, במסגרת אותו אירוע, אנו עשויים להחשף לרצועות חדשות עבור שעון ה-Apple Watch. ביניהן נמצא: רצועות ספורט בצבעים חדשים, גרסה שחורה לרצועת ה-Milanese Loop (מוצגת מעלה), וכן סדרת רצועות נוספת המיוצרת מחומר חדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים