גב אל גב: כך ייראו ה-Galaxy S7 ו-S7 Edge – השוואה מול הדגמים הקודמים בסדרה

Samsung Galaxy S7 and S7 Edge

בעוד פחות משלושה שבועות תכריז סמסונג על שני מכשירי דגל חדשים בארוע שתערוך במסגרת תערוכת המובייל השנתית, MWC 2016. טרם תספיק החברה לפצוח במחול הטיזרים אותו היא רגילה לבצע לקראת ההכרזה, נחשפים בזה אחר זה עוד ועוד פרטים אודות ה-Galaxy S7 וה-Galaxy S7 Edge.

לאחר שחשף את עיצובם של השניים בחלקם הקדמי, אז חזינו בשינויים קלים עד כדי בלתי קיימים בין הדגמים החדשים לאלו שהוצגו בשנה שעברה, חושף המדליף הסדרתי אוון בלאס (evleaks) את חלקם האחורי, שם אנו זוכים לראות הבדלים קלים נוספים.

את דגם ה-Galaxy S7 Edge בחרנו להשוות הפעם לא רק לדגם המקביל שהשיקה סמסונג לפני כשנה, הוא ה-Galaxy S6 Edge, אלא גם מול ה-Galaxy S6 Edge Plus בעל המסך והמימדים הגדולים, הקרובים יותר לאלו אותם אנו צפויים לראות בדגם שתציג החברה השנה.

Samsung Galaxy S7 Edge, S6 Edge and S6 Edge Plus

בחלקו האחורי של דגם ה-Galaxy S7 Edge, המוצג במרכז התמונה, ניתן לראות כי חלו שינויים קלים למדי בהשוואה לשני הדגמים האחרים שהוצגו בקטגוריה במהלך שנת 2015. מהתמונה אפשר ללמוד כי העיצוב עמו בחרה ללכת סמסונג, בעודו דומה לזה של דגמי השנה הקודמת, מציג פינות עגלגלות יותר וזכוכית הנראית כנשפכת קלות לשני צידי המכשיר, בדומה לדגם ה-S6 Edge.

Samsung Galaxy S7 and S6

באשר לדגם ה-Galaxy S7 הסטנדרטי, זה צפוי להגיע עם מסך בגודל 5.1 אינץ’, הקטן מזה של דגם ה-Edge שיוצג לצידו בגודל של 5.5-5.7 אינץ’. גם בדגם זה לא ניתן לראות שינויים רבים בהשוואה למכשיר הדגל של 2015, ה-Galaxy S6, זאת פרט לעיצוב מעוגל יותר וזכוכית הנראית כנשפכת מעט לצידי המכשיר.

את שני המכשירים תחשוף סמסונג במסיבת עיתונאים שתערוך ביום ראשון, ה-21 בפברואר, החל מהשעה 20:00 (שעון ישראל). את הארוע צפויה החברה להעביר בשידור חי וישיר.

Galaxy S7


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים