בשבוע הבא: דיווחים חיים מתערוכת MWC 2016 בברצלונה

חודש פברואר מסתיים בסערה: בשבוע הבא תיפתח באופן רשמי תערוכת Mobile World Congress, הגדולה והחשובה ביותר בתחום הסלולר, אותה מקיים ארגון ה-GSMA מדי שנה מאז 1987. כמיטב המסורת, גם השנה יטוס צוות גאדג’טי לברצלונה כדי לספק לכם את כל החדשות החמות ממקור ראשון, עם שלל תמונות, קטעי וידאו והצצות ראשונות למוצרים שיובילו את 2016.

תערוכת MWC מאגדת בתוכה מאות חברות קטנות עד ענקיות בתעשיית המובייל, סטארטאפים בתחילת דרכם, וגם ותיקים שמעוניינים לעשות שינוי ולהביא חידושים מהפכניים לחיינו הדיגיטליים. בין היתר, אנו צפויים לראות שם לראשונה את Galaxy S7 של סמסונג, את ה-G5 של חברת LG הדרום קוריאנית, ועוד לא מעט מוצרים מקטלוג 2016 של היצרניות המובילות.

חגיגת המובייל הגדולה בעולם תתקיים זו השנה ה-11 ברציפות בעיר ברצלונה, ומרכזה במתחם Fira Gran Via הכולל 9 אולמות תצוגה ענקיים אשר משתרעים יחדיו על שטח של 240 אלף מ”ר (שווה ערך ל-40 מגרשי כדורגל). בנוסף, ייערכו אירועים משלימים במתחם Fira Montjuïc הותיק בו התקיימה התערוכה עד 2012, וכן במלונות ובמגרשי הספורט הפזורים ברחבי העיר.

גאדג’טי ב-MWC 2016

בסוף השבוע הקרוב יעשו את דרכם לברצלונה ארבעה מכתבי אתר גאדג’טי: רונן מנדזיצקי, שלומי טורג’מן, אורי אליאבייב ועדן גוטליב. גם הפעם ידאג הצוות לספק לכם סיקור מקיף עם עדכונים חיים, הצצות ראשונות והמון תמונות וקטעי וידאו. את הסיקור הנרחב שלנו נתחיל ב-21 בפברואר (יום ראשון) עם מסיבות העיתונאים המקדימות לתערוכה ונסכם ב-25 בפברואר (יום חמישי).

      
בשלב זה אנו שמחים להכריז כי נותנת החסות שלנו לתערוכה הינה חברת המילטון, היבואנית הרשמית של Xiaomi בישראל. המילטון מצטרפת לשורה של חברות שלקחו חסות על השתתפותו של אתר גאדג’טי בתערוכת Mobile World Congress לאורך השנים, והחסות שמעניקה החברה לגאדג’טי השנה היא שמאפשרת לנו להמשיך ולהפוך את MWC לחגיגה הגדולה ביותר של השנה עבורנו ועבורכם.

חברת Xiaomi אמנם לא מתכננת להציג את מוצריה בתערוכה עצמה, אולם ב-24 בפברואר תערוך החברה מסיבת עיתונאים בה יוצג מכשיר הדגל Xiaomi Mi 5.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים