סמסונג חושפת פיצ’רים חדשים למסך הקמור של ה-Galaxy S7 Edge

Samsung Galaxy S7 Edge

סמסונג, ענקית הסמארטפונים הדרום קוריאנית, מאשרת כי מכשיר הדגל Galaxy S7 Edge אכן נמצא בדרכו אלינו. זאת מבצעת החברה כאשר מציינת את שם המכשיר, ייתכן בתום לב, באתר המפתחים הרשמי שלה.

דברים אלו עולים מתוך עמוד ההורדה וההסבר לערכת פיתוח תוכנה (SDK) בשם Look, אשר מאפשרת למפתחים ליצור אפליקציות עבור מכשירי גלקסי ייחודיים, כדוגמת מכשירי סדרת האדג’ בעלי המסך הקמור או מכשירי סדרת ה-Note הכוללים את עט ה-S-Pen. באתר החברה מציינת סמסונג את שם המכשיר “Galaxy S7 Edge” כתומך בפונקציות הרלוונטיות למכשירים בעלי מסך קמור.

מסך ה-Edge הופך שימושי עוד יותר
מסך ה-Edge הופך שימושי עוד יותר

מצבי פעולה חדשים במסך ה-Edge

מלבד האישור הרשמי כי מכשיר זה בדרכו אלינו, חושפת סמסונג פונקציה חדשה לשימוש במסך הקמור, שעונה לשם Edge Single Plus ומציע שלושה מצבים אפשריים:

  • גישה מהירה (Quick Access) – מציג רשימה של האפליקציות ואנשי הקשר הנמצאים בשימוש בתדירות גבוהה.
  • הצצה מהירה (Quick View) – פונקציה המציגה למשתמש תוצאות משחקי ספורט או מאמרי חדשות בהם עשוי להתעניין.
  • בקרה מהירה (Quick Control) – דרך פונקציה זו יוכל המשתמש לצפות, מבלי לעזוב את האפליקציה בה נמצא, במספר מחוונים הנוגעים למכשיר – מצב הסוללה, מצב זיכרון העבודה (RAM) ומצב האחסון, וכן יוכל לבצע שימוש בכלים שימושיים, כדוגמת מצפן.

Edge Single Plus Types

אלו, נמסר באתר האינטרנט של סמסונג, יהיה זמינים, נוסף על ה-S7 Edge, גם במכשירי ה-Galaxy S6 Edge ו-S6 Edge Plus “בגרסת M”. האות M מתייחסת, להערכתנו, לעדכון של הסמארטפונים למערכת ההפעלה אנדרואיד מרשמלו (Marshmallow).

Galaxy S7 Edge וכן מכשיר הדגל הנוסף Galaxy S7 יוכרזו באופן רשמי במהלך אירוע אותו תקיים סמסונג כחלק מאירועיה לתערוכת MWC 2016 בברצלונה, בתאריך 21 בפברואר, יום ראשון, בשעה 20:00 שעון ישראל. אנו נהיה שם על מנת לעדכן ולספק לכם את כל המידע בצורה הטובה ביותר ובמהירות הגבוהה ביותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים