הודלף: תמונה ראשונה של מכשיר הדגל HTC One M10 עולה לרשת

HTC Logo

HTC One M10 Leakכשבוע לאחר שחשף את הפרטים הראשונים הנוגעים למפרטו הטכני של מכשיר הדגל HTC One M10, חושף מדליף המובייל הסדרתי אוון בלאס, הידוע בכינויו Evleaks, את תמונתו הראשונה של המכשיר, שעשוי להגיע כשעל כתפיו האחריות להציל את HTC מהמשך קריסתה.

בתמונה שחושף המדליף בעמוד הטוויטר הרשמי שלו מופיע ה-One M10 כאשר באפשרותנו לראות אך ורק את חלקו הקדמי. שם, שוכן לו מסך (בגודל 5.1 אינץ’, רזולוציית Quad HD ופאנל AMOLED, לדברי בלאס), בעוד מעליו נמצאים נורת LED עבור התראות, אפרכסת השיחות וכן חיישן צילום עם עדשה גדולה במיוחד הנראת כדומה למצלמת הסלפי של מכשיר ה-Desire Eye, אם כי פלאש LED לא נראה באופק.

מתחת למסך נמצא מה שנראה ככפתור בית המשולב יחד עם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע, בעוד הבר השחור המיתולוגי שהכיל את לוגו החברה שכולנו כל-כך אהבנו לשנוא – נעלם כלא היה. עוד ניתן להסיק מן התמונה שהמכשיר ככל הנראה יציע מסגרת מתכת, בה מוטמעים מצידה הימני כפתור הנעילה/כיבוי וכפתורי וויסות הווליום.

בציוץ מאוחר יותר טען בלאס כי אין זו התמונה המוצלחת ביותר של המוצר, והפציר בעוקביו להמשיך ולהתעדכן במידע נוסף שיפורסם בעתיד.

HTC One M10 אמנם לא יוצג באופן רשמי במהלך תערוכת MWC 2016, אך על פי מקורותינו הופעת הבכורה שלו תתרחש בין החודשים מרץ לאפריל השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים