דיווח: מכשיר הפרימיום לשוק הביניים Samsung Galaxy A9 Pro יגיע עם 4GB RAM

Samsung Galaxy A9 Samsung Galaxy A9

מוקדם יותר השנה חשפו מקורותיו של אתר Sam Mobile כי ענקית הסמארטפונים הדרום קוריאנית, סמסונג, עובדת בימים אלו על מכשיר פרימיום חדש לסדרת גלקסי A, שיקרא Galaxy A9 Pro ויגיע כגרסה משודרגת לדגם ה-A9 הסטנדרטי. כעת, מבקר המכשיר במבחן ביצועים ברשת ומותיר אחריו פרטים חדשים.

על פי המידע שהותיר בשרתי GFXBench, ה-Galaxy A9 Pro (שם קוד: SM-A9100) יגיע לצרכנים עם מערכת על שבב Snapdragon 652, המציעה 4 ליבות מסוג Cortex-A72 ו-4 ליבות נוספות מדגם Cortex-A53, לצד המאיץ הגרפי Adreno 510. נוסף על כך, ישלב המכשיר 4GB זיכרון פעולה (RAM), נפח אחסון פנימי בסך 32 גיגה-בייט ומסך ברזולוציית Full HD.

Galaxy A9 Pro Benchmark

עוד ניתן לראות כי מערך הצילום של ה-A9 Pro ישלב מצלמה ראשית ברזולוציית 16 מגה-פיקסל וכן חיישן צילום משני ברזולוציית 8 מגה פיקסל. גודל המסך המוצג במבחן הביצועים עומד על 5.5 אינץ’, אולם ייתכן כי בגרסת המכשיר המסחרית הוא יגיע עם מסך 6 אינץ’ הזהה בגודלו למסך של דגם ה-A9 הסטנדרטי.

נוסף על אלו, צפוי המכשיר להגיע עם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע וסוללה אימתנית בקיבולת של 4,000mAh. על כל אלו ועוד תנצח מערכת ההפעלה המתקדמת והחדשה ביותר מבית גוגל, אנדרואיד 6.0 מרשמלו, שתגיע עם המכשיר ישירות מן הקופסה.

נכון לרגעים אלו לא ברור מתי יהפוך ה-Galaxy A9 Pro לרשמי. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים