לכבוד יום המשפחה: אפליקציית O’Daddy הישראלית תדאג לזמן איכות משפחתי

ODaddy

סמארטפונים עשו לא מעט דברים טובים למען האנושות וללא ספק הצעידו אותה כמה שנים קדימה. עם זאת, כניסתם של הסמארטפונים לחיינו גרמה ללא מעט התרחקות בין משפחות כאשר ההורים, וגם הילדים, לפעמים עסוקים במכשיריהם הניידים במקום לבלות אחד עם השני. אפליקציה ישראלית בשם O’Daddy רוצה לשנות במעט תופעה זו ולדאוג שבני משפחה ישימו לכמה רגעים את הסמארטפון בצד ויבלו יחדיו.

האפליקציה, לאחר שתותקן במכשיר של ההורים, תסייע להם להשקיע יותר זמן בילדיהם במגוון דרכים ותנחה אותם לאורך כל היום כיצד לעשות זאת בצורה חכמה. אחד מהפיצ’רים המעניינים באפליקציית O’Daddy הוא מערכת התראות אישית להורה שתזכיר לו להפנות מעט תשומת לב גם למשפחה. כך למשל, ביום עבודה ארוך, O’Daddy תשלח התראה למשתמש בסנגון: “צא מהעבודה עכשיו ותספיק להקריא לאיה סיפור לפני השינה“, או “הגעת מאוחר הביתה ביומיים האחרונים. אולי תצא היום מוקדם יותר?”.

O’Daddy אף תוכל לעזור במענה על השאלה האלמותית: “מה עושים עם הילדים?”. האפליקציה מכילה מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות שפזורות ברחבי הארץ, שיכולות להיות אידאליות לבילוי משותף. המערכת יודעת ללמוד את הפעילויות המועדפות של המשפחה ועם הזמן תשתכלל ותציע הצעות רלוונטיות יותר עם אחוזי התאמה גבוהים. כדי להעשיר את חווית המשפחתיות, O’Daddy חברה למספר רשתות גדולות המציעות הנחות למשפחות שיבחרו להגיע אליהן דרך האפליקציה.

לאחר התחלת זמן האיכות עם הילדים, O’Daddy הולכת צעד אחד נוסף ומאפשרת (לבעלי האנדרואיד) “להקפיא” את הסמארטפון שלהם ולהשתיק אותו בכל זמן הבילוי המשותף. במידה שהמשתמש יצליח להעביר 15 דקות ללא שימוש בסמארטפון הוא יקבל נקודות אותן יוכל לנצל להנחות מיוחדות באפליקציה. לבסוף, מעניקה O’Daddy מידע כללי להורה על כמות השעות שבילה עם ילדיו ופרק הזמן בו בילה בבית בזמן שהילדים ערים.

הסטארטאפ מאחורי O’Daddy הוקם על ידי שלושה יזמים ישראלים – עודד ישראלי, רועי שטרן ודותן נוה. השלושה עזבו את המסלול הבטוח בחברות גדולות וסטארטאפים מצליחים, כדי לפתור בעיה שהתמודדו איתה בעצמם כמנהלים בכירים בתעשיית ההיי-טק התובענית – חסך בזמן איכות עם הילדים בגלל שעות העבודה הרבות וההתמכרות לנייד.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן.

להורדת האפליקציה ל-iOS – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים