לא נכנעת: גולן טלקום משיקה חבילת תקשורת חדשה ב-29 שקלים

זמן קצר לאחר אירוע ההשקה החגיגי שקיימה היום חברת “פרטנר תקשורת” בתל-אביב, הודיעה ספקית הסלולר “גולן טלקום” על השקתה של חבילת תקשורת חדשה. החל מהיום ועד ליום שלישי ה-1 במרץ, יוכלו לקוחות חדשים וקיימים להצטרף לחבילה המציעה שיחות והודעות ללא הגבלה וכן תעבורת רשת בנפח 6GB במחיר חודשי של 29 שקלים בלבד – הנמוך ביותר שניתן למצוא היום בשוק התקשורת הישראלי עבור תכנית עם תעבורת רשת בנפח גבוה מ-5GB.

חבילת התקשורת החדשה תינתן ללקוח לתקופה של שנה אחת, ובתום התקופה הוא יועבר באופן אוטומטי לחבילת הדגל שעלותה 99 שקלים בחודש. על כל קו נוסף באותה החבילה ותחת אותו המנוי, ישלם הלקוח 15 שקלים בלבד. את החבילה החדשה ניתן לממש על שישה קווים לכל היותר תחת אותו המנוי. חשוב לציין כי בעבור כל קו חדש יידרש הלקוח לשלם 49 שקלים נוספים באופן חד פעמי על הנפקת הכרטיס החכם (SIM).

אין כל ספק בכך שהחבילה החדשה היא תגובה ישירה למהלכיה של פרטנר מהבוקר. תוך שהיא מנצלת את מחיריה הגבוהים יחסית של פרטנר הרעננה, מנסה גולן טלקום להשאר רלוונטית ולהציע מעין חבילת ביניים המיועדת למשתמשים שגולשים פחות ולא מעוניינים לשלם 59 שקלים על חבילת תקשורת גדולה שהם בין כה לא ינצלו עד תום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים