דיווח: Apple iPad Air 3 יגיע עם מעבד ה-Apple A9X שבאייפד פרו

iPad Pro (מקור: יח”צ אפל)

טאבלט הדגל הבא מבית אפל, iPad Air 3, יגיע כשבליבו נע ופועם מעבד מסוג Apple A9X, הזהה לחלוטין לזה שנמצא ב-iPad Pro, הטאבלט הגדול והחזק ביותר מבית החברה מקופרטינו, כך עולה מתוך דיווח אתר בלומברג.

ה-Apple A9X שבאייפד פרו הציג ביצועים יוצאי דופן בכל קטגוריה בה נבחן. יכולות העיבוד שלו הותירו מאחור, הן בביצועי הליבה הבודדת והן במבחן מרובה הליבות, את מעבד ה-Intel Core M3 שמגיע עם הדגם הבסיסי לנייד ההיברידי Surface Pro 4. בכל הנוגע לביצועי הגרפיקה, הרקיע הטאבלט שחקים ועקף בתוצאות מבחני הביצועים את המאיץ הגרפי Intel Iris Pro 5200.

שילובו של השבב האימתני בטאבלט ה-iPad Air 3, לצד זיכרון 4GB RAM ורזולוציית מסך נמוכה יותר עימה כנראה ידרש להתמודד, עשויים להפוך את המכשיר למכונת עבודה של ממש. מלבד המעבד המתקדם, צפוי הטאבלט להגיע עם מערך אודיו בעל 4 רמקולים סטריאופוניים, סוללה בקיבולת משופרת ועוד.

עוד נמסר כי דגם האייפון המוזל הבא של אפל, iPhone 5SE או 6C, יגיע עם מעבד ה-Apple A9 שמשולב כיום במכשירי הדגל iPhone 6S ו-6S Plus, זאת כפי שהעידו דיווחים קודמים בנושא זה. שני המכשירים ככל הנראה יוכרזו רשמית במהלך אירוע האביב של החברה, שצפוי להתקיים ב-18 במרץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים