הוכרז: Alcatel Plus 10 – נייד 2 ב-1 עם Windows 10 ורמקולים סטריאופוניים

Alcatel Plus 10 – התחרות בשוק ההיברידיים מתחממת

לאחר שהכריזה על צמד הסמארטפונים המרשימים Idol 4 ו-Idol 4S, מתפנה אלקטל (Alcatel) הצרפתית להכריז על המוצר הבא והשלישי במספר בתערוכת MWC 2016 בברצלונה עוד לפני שזו אפילו החלה, הוא המחשב הנייד ההיברידי Alcatel Plus 10.

מחשב ה-Plus 10 של אלקטל הינו מתחרה חדש בקטגורית מחשבי ה-2 ב-1 שצמחה לה לאחרונה, בעודו מריץ את מערכת ההפעלה הצעירה והמתקדמת Windows 10. על מנת להתבלט בקטגוריה הצעירה, משלבת אלקטל פיצ’ר מיוחד במינו עם המכשיר – תמיכה ברשת הדור הרביעי (LTE) דרך המקלדת הניתקת. לטענת החברה, כאשר תהא המקלדת מחוברת למחשב, זה יוכל לשמש כנקודת גישה ניידת (HotSpot) עבור 15 משתמשים נוספים.

Alcatel Plus 10 Keyboard

Alcatel Plus 10 – מקלדת ניתקת עם תמיכה בקישוריות LTE

כמו כן, מסוגל ה-Plus 10 לעבוד בשלושה מצבים שונים: טאבלט, מחשב נייד ותחנת עגינה, מצב בו יחובר הטאבלט למקלדת כאשר הוא הפוך (מסכו לא פונה לכיוון המקלדת), זאת בכדי להפוך את הצפיה בסרטים למהנה יותר. את חווית הצפייה יעשירו רמקולים סטריאופוניים בשני צידיו של המכשיר, אשר יספקו “סאונד בתלת מימד“.

בכל הנוגע למפרט הטכני, משלב Alcatel Plus 10 מסך LCD בגודל 10.1 אינץ’ וברזולוציה מינימלית של 1280×800 פיקסלים, מעבד מסוג Intel Atom Z8350 בעל 4 ליבות בתדר מירבי של 1.92GHz, נפח אחסון בסך 32 גיגה-בייט הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD, צמד מצלמות ברזולוציית 5 ו-2 מגה פיקסל עבור החיישן הראשי והמשני, בהתאמה, וכן 2GB RAM.

Alcatel Plus 10 Docking

סוללת המחשב הנייד מורכבת משני חלקים נפרדים: בטאבלט עצמו ניתן למצוא סוללת 5,830mAh עצמאית, ובמקלדת הניתקת ישנה סוללה נוספת, בקיבולת 2,580mAh. יחדיו, מסוגל המחשב לספק עבודה של 8 שעות רצופות, כך לפחות טוענת החברה. הנייד ההיברידי מגיע עם יציאת MicroUSB, מחבר 3.5 מ”מ עבור חיבור אוזניות ואביזרי אודיו שונים, חריץ הרחבת זיכרון, יציאת MicroHDMI וכן יציאת USB סטנדרטי מלאה.

ה-Alcatel Plus 10 יהפוך זמין לרכישה באירופה, אמריקה הלטינית, אפריקה ובמזרח התיכון החל מחודש יוני הקרוב ומחירו טרם נחשף.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים