הצצה ראשונה: Samsung Galaxy S7

סמסונג הכריזה ממש ברגעים אלו בתערוכת MWC 2016 על ספינת הדגל החדשה שלה לשנה הנוכחית – Galaxy S7. המכשיר החדש עתיד להיות חוד החנית של סמסונג בתחום המובייל וכולל את כל הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של החברה.

תחילה נציין את התחושה המעולה שיש למכשיר ביד. Galaxy S7 הוא אחד המכשירים הנוחים ביותר לאחיזה שיצא לי לנסות. נראה כי סמסונג הבינה כי אין טעם ליצור מכשירים ענקיים שיהיו קשים לתפעול – וכך גם ה-Galaxy S7. המכשיר נעטף בכף היד בצורה מעולה וניתן לתפעלו ביד אחת ללא קושי. עם זאת, חשוב להדגיש כי עדיין מדובר על מסך גדול שמעניק חווית צפייה נעימה במיוחד. מהנדסיה של סמסונג עבדו קשה כדי לשלב מסך גדול באריזה מינימליסטית. מעל כל זה יש לציין כי סמסונג לא עדכנה באופן משמעותי את העיצוב של ה-Galaxy S7, ואפשר לומר בלב שלב כי מדובר על האח התאום של ה-Galaxy S6 שהוצג שנה לפני כן.

על אף שהעיצוב לא השתנה מבחינה חיצונית, דווקא מתחת למכסה המנוע יש כמה שינויים משמעותיים. העדכון המשמעותי ביותר הוא העמידות של ה-Galaxy S7 למים בתקן המחמיר IP68. הייחודיות של המכשיר, על פני לא מעט יצרניות אחרות, טמון בעובדה כי אין צורך לאטום את הכניסות החשופות שלו – סמסונג הצליחה להפוך אותו עמיד במים ללא כל פשרות בתחום העיצוב או בחווית השימוש. כפי שציינו, המכשיר מרגיש מעולה ביד וגם עמידותו בפני מים לא מפריעה לאחיזה.

מה שהצליח לפגוע מעט בחווית השימוש היה ממשק המשתמש שלא הציג חידושים כלל. אף שמדובר על גרסת אנדרואיד החדשה ביותר, אנדרואיד מרשמלו, ממשק המשתמש נראה שגרתי למדי. לצערנו לא מצאנו כל ביטוי ליכולות החדשות של הגרסה החדשה ו-Touchwiz נראה כתמול שלשום. כמובן שמדובר על מידע המבוסס על שימוש קצר מועד במכשיר, אך גם בזמן זה לא ראינו כל שינוי שראוי לאזכור בהצצה הראשונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים