הצצה ראשונה: Xperia X Performance – מכשיר המתכת החדש של סוני

Sony Xperia X Performance (צילום: גאדג’טי)

בתערוכת המובייל MWC 2016 הציגה סוני סדרה חדשה של מכשירים שנושאת את השם Xperia X. סדרה זו מכילה שלושה מכשירים חדשים כאשר מכשיר ה-Xperia X Performance הוא הדגם החזק והמתקדם ביותר של החברה. לקחנו את הסמארטפון החדש של סוני לבדיקה קצרה וחזרנו עם מספר תובנות אודותיו.

סדרת המכשירים החדשה מגיעה עם מסכים בגודל 5 אינץ’ כאשר מה שמבדיל ביניהם היא החומרה השונה שפונה לשווקים שונים. גודל מסך זה מאפשר ל-Xperia X Performance להרגיש מאוד נוח ביד ולשמחתנו הוא מצטרף לגל המכשירים החדשים שהוכרזו בתערוכה המוותרים על מסך ענקי ועוברים למסכים קטנים יותר.

אחת הסיבות הנוספות לכך שהוא מרגיש מעולה ביד טמונה בעובדה כי לראשונה מזה שנים רבות סוני בחרה לצייד את המכשירים שלה בגב העשוי ממתכת ולא זכוכית. בזכות שינוי זה מקבל ה-Xperia X Performance מראה יוקרתי ומוצק ומעניק תחושה כי מדובר על מכשיר בעל איכות חומרים גבוהה במיוחד.

חשוב להדגיש כי העמידות של המכשיר למים מעניקה לו עוד כמה נקודות יקרות מאחר והשילוב של עובדה זו עם הבחירה ממתכת הופכת את ה-Xperia X Performance לאחד המכשירים העמידים והחזקים ביותר בשוק.

מלבד העיצוב המתכתי שמחנו לגלות כי סוני החליטה להמשיך עם הוספת חיישן טביעות האצבע לכפתור הנעילה וגם ה-Xperia X Performance מגיע בתצורה דומה. הכפתור הרגיש מאוד נוח ללחיצה ולא נראה כי צריך לעוות את היד בצורה מוזרה כדי לשחרר את המכשיר מנעילה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים