הצצה ראשונה: LG 360 VR משקפי המציאות המדומה הראשונים של LG

LG Gear VR (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

תערוכת MWC הוכיחה לנו בשנית כי תחום המציאות המדומה מבעבע ואנחנו רואים את כל השחקניות הגדולות מעלות הילוך בכל מה שקשור לקטגוריה זו. בעולם המציאות המדומה יש שני צדדים: משקפי המציאות המדומה שבאמצעותם צורכים את התוכן ולצידן מצלמות 360 שאיתן מצלמים את החומרים השונים. חברת LG נכנסה בסערה לשני התחומים ובהצצה הקרובה נדבר בהרחבה על משקפי LG 360 VR.

משקפי ה-LG 360 VR מציגים עיצוב אלגנטי ונעים מאוד לעין – מעיין משקפי שמש מתקפלות עם מסך במקום עדשות. חלקן הקדמי מכיל צמד עדשות שאמונות על אפקט המציאות המדומה ובהמשך, בשני צידי המשקפיים, ישנן שתי ידיות מתקפלות שבאמצעותן ניתן להרכיב אותם על הראש.

אני חייב לציין כי המשקפיים הרגישו מעולה על הפנים ולא היו כבדות כלל – נתון קריטי בכל הקשור למשקפי מציאות מדומה. המשקפיים של סמסונג כבדים יותר באופן ניכר ואין ספק כי LG לוקחת בגדול בכל הקשור לנוחות השימוש.

הסיבה שהמשקפיים של סמסונג כבדים יותר ביחס למשקפי ה-360 VR של חברת LG היא מאחר שכדי להשתמש במשקפי ה-Gear VR המשתמש צריך למקם את הסמארטפון שלו בתוך המשקפיים ואז להרכיב אותם על הראש. LG בחרו לתקוף בעיה זו בדרך אחרת וכדי להשתמש ב-LG 360 VR, כל שעל המשתמש לעשות הוא לחבר את סמארטפון ה-G5 באמצעות כבל הנתונים והוא מוכן לפעולה.

גם כאן נראה שידה של LG יצאה על העליונה מאחר שמדובר בפתרון הרבה יותר נוח, אלגנטי ופחות מסורבל מזה של סמסונג. מאחר שהסמארטפון מחובר רק בכבל חיצוני, הוא עדיין מתפקד וניתן לתפעלו במהירות במקרה של שיחה נכנסת או הודעה – נקודה זו מספיקה כדי להביא את היתרון לפתרון של LG על פני זה של סמסונג.

LG Gear VR (צילום: גאדג'טי)
LG Gear VR (צילום: גאדג’טי)

הנקודה היחידה בה LG השתרכה מעט מאחורי סמסונג היא באיכות התמונה. האיכות של ה-Gear VR הייתה טובה יותר במעט בבדיקה שערכתי בשנה שעברה. בדיקה מעמיקה יותר ניתן יהיה לבצע ברגע שמשקפיי ה-LG 360 VR יושקו באופן רשמי ונוכל לערוך להשוותן ראש בראש מול אלו של סמסונג.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים