סיכום יום #2 בתערוכת MWC 2016: סמסונג ו-LG נאבקות גם בזירת ה-VR

יומה השני של תערוכת המובייל בברצלונה הגיע לסיומו. גם היום המשכנו להסתובב בין ביתני התצוגה של יצרניות המובייל הגדולות והקטנות כאחד. את כל הדיווחים שלנו מתערוכת המובייל ניתן לקרוא בעמוד של תערוכת MWC 2016.

היום ביקרנו שוב בביתן התצוגה של סוני, זאת בכדי להתנסות בחווית הצילום שמעניקה סדרת מכשירי Xperia X, אך לצערנו ביצועי המצלמה היו ירודים להפליא, וזאת משום שמדובר היה במכשירי אבטיפוס. לעומת זאת, כן הצלחנו לחוות את ה-One X9 של HTC הטיוואנית.

היום חזרנו גם לביתן התצוגה של סמסונג, שם שוחחנו עם אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל של סמסונג בישראל, על השקתה הקרבה של סדרת מכשירי Galaxy S7 בישראל. לדבריו, סדרת הדגל החדשה תושק בישראל יחד עם מדינות אירופה, ב-18 במרץ (או אפילו ב-11 במרץ).

גם את משקפי המציאות המדומה של חברת LG פגשנו היום ולא יכלנו לעצור את עצמנו מלהשוות אותן לאלו של סמסונג. המשקפיים של LG הצליחו להתעלות על אלו של סמסונג בנוחות השימוש בעיקר. בנוסף לכך, העדפנו את הדרך שבה המכשיר מחובר באופן חוטי למשקפיים, מה שמאפשר להמשיך להשתמש בו לסירוגין. ומה איתכם, איזה מוצר אתם מעדיפים?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים