וואווי חוברת לחברת Leica Camera לצורך שיפור עולם הצילום בסמארטפונים

וואווי ויצרנית הצילום הגרמנית Leica Camera משתפות פעולה לשיפור יכולות הצילום בסמארטפונים

יצרנית הסמארטפונים הסינית מבין הגדולות ביותר בעולם, וואווי (Huawei), וחברת הצילום הגרמנית הוותיקה קאמרה לייקה (Leica Camera), חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי למען “המצאה מחדש” של עולם הצילום בסמארטפונים, כך עולה מתוך הודעה לעיתונות ששוחררה בנושא.

בהודעה אנו אמנם לא זוכים לשמוע מהן התוכניות של השתיים, אם כי נמסר ששיתוף הפעולה ביניהן יופנה לספקטרום נרחב של תחומים: מחקר, פיתוח, עיצוב, הנדסה, חווית משתמש, שיווק והפצה מסחרית. זאת כאשר מטרתן, מוסר ד”ר אנדראס קאופמן, יו”ר הדירקטוריון של חברת הצילום, הינה “להשיג את תוצאות הצילום הטובות ביותר בעולם הסמארטפונים, ולקחת את איכות התמונות לשלב הבא“.

בהתאם לכך, ההסכם ארוך הטווח בין החברות, יסייע לוואווי בדרך לפיתוח מצלמות סמארטפונים מתקדמות ואיכותיות במיוחד, זאת תוך שימוש בניסיונה האדיר של Leica, אשר נוסדה לפני לא פחות מ-167 שנים, ב-1849.

באמצעות שיתוף הפעולה תוכל היצרנית הסינית להתמודד כראוי במאבק המתגבר מול ענקיות הסלולר השונות, בראשן סמסונג. זו, אגב, הציגה במהלך תערוכת המובייל השנתית MWC בשבוע שעבר את דגמי ה-Galaxy S7 ו-S7 Edge, שמגיעים עם מצלמה בטכנולוגיית Dual Pixel, המוכרת מעולם מצלמות ה-DSLR.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים