סיכום יומה האחרון של MWC 2016: איך זה נראה באמת?

את יומה האחרון של תערוכת MWC 2016 בברצלונה ניצלנו בעיקר להשלמות אחרונות של צילומים לקראת חזרתנו ארצה בסוף השבוע. בין היתר, ביקרנו היום בביתן התצוגה של חברת Qualcomm, שם פגשנו בסמארטפון ה-Xiaomi Mi 5 שהוצג אתמול לראשונה. אין זה דבר רגיל שמכשיר דגל מוכרז באמצע התערוכה, ומכאן גם שלא זכה לדוכן משלו. את ההצצה הראשונה למכשיר ה-Xiaomi Mi 5 תוכלו לראות כאן.

הצצה לאחור

בנוסף לכל, החלטנו לכם הצצה מסוימת לאווירה השוררת בהיכל Fira Gran Via, זאת בזמן שבאמת ניתן ללכת תוך כדי צילום – מה שלא ממש אפשרי בימיה הראשונים והעמוסים עד מאד של התערוכה. כמובן שזהו קמצוץ מחגיגת המובייל הגדולה של השנה, אך זה באמת יכול לתת לכם מושג איך נראים הדברים באמת.

זהו, הנה תמה לה עוד תערוכה שכל כולה מובייל. שמחנו להיות כאן בכדי להעניק לכם דיווחים ראשונים והצצות וידאו למגוון המכשירים שילוו אותנו בשנה הקרובה. נתראה גם בברצלונה גם בשנה הבאה!

mwc-2017-dates


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים