רוצים להיות הראשונים לקבל עדכונים? WhatsApp משיקה תכנית בטא

אוהבים להתנסות בחידושים לפני כולם? חברת WhatsApp, הנמצאת בשליטתה המלאה של הרשת החברתית פייסבוק, משיקה תכנית בטא למשתמשי מערכת ההפעלה אנדרואיד. נכון לעכשיו, מאפשרת החברה הצטרפות חופשית לתכנית, ללא כל צורך באישור מיוחד או בהמתנה בתור. משמעות הדבר היא שהחל מהיום תוכלו לקבל את העדכונים החדשים לאפליקציה עוד לפני שהם משוחררים באופן רשמי.

whatsappמי שהצטרף בעברו לתכניות בטא אחרות, יודע ודאי שחוץ מהפריבילגיה שבקבלת עדכונים לפני החברים, ישנה גם האפשרות לפגוש בתקלות בלתי צפויות שיעיבו על חווית השימוש בשירות. הדבר יכול להתבטא בלחצנים לא פעילים, בפונקציות שלא מבצעות את המוטל עליהן ואף בקריסת האפליקציה ללא כל התראה מוקדמת. בשל כך, בעת ההצטרפות לתכנית הבטא מסירה החברה מעליה את האחריות לשלמותו של השירות.

ההצטרפות לתכנית הבטא מתבצעת דרך חנות ה-Google Play. כל שעליכם לעשות בכדי להצטרף הוא לבקר בעמוד תכנית הבטא שפתחה החברה וללחוץ על הכפתור הכחול שהופך אתכם לבודקי בטא עבור השירות. אין צורך להסיר את האפליקציה בכדי לקבל גרסה מיוחדת שלה, אולם אם היא לא מותקנת אצלכם, הרי שתידרשו לעשות כן לפני שתוכלו להצטרף לתכנית. לדברי החברה, מספר שעות לאחר ההצטרפות תגיע אליכם למכשיר באופן אוטומטי גרסת הבטא החדשה ביותר.

מי שיחליט בבוא הזמן לבטל את השתתפותו בתכנית הבטא של החברה, יוכל לעשות זאת דרך אותו העמוד. במקרה זה תהיה גם החובה להסיר את האפליקציה ולהתקינה מחדש דרך Google Play.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים