דיווח: יצרנית הסמארטפונים ZUK עובדת על גרסת “מיני” למכשיר הדגל ZUK Z1

Zuk Z1 (צילום: גאדג'טי) Zuk Z1 (צילום: גאדג’טי)

בחודש אוגוסט של השנה שעברה עלתה מעל לפני השטח יצרנית הסמארטפונים חדשה בשם ZUK, כשזו חשפה את מכשיר הדגל הראשון שלה, הוא ZUK Z1, שהציע מפרט סטנדרטי הפונה לשוק הבינוני-גבוה, יחד עם תג מחיר מפתה למדי. כעת, על פי דיווח חדש של אתר Giz China, עובדת היצרנית על גרסה מוקטנת למכשיר שעשויה לקבל את השם ZUK Z1 Mini.

על פי מקורות האתר, יצרנית הסמארטפונים הסינית הקטנטנה, שנמצאת בבעלות ותמיכה כלכלית מלאה של לנובו, עובדת בימים אלו על סמארטפון מיני חדש (וראשון), אשר ככל הנראה ימותג כדגם המיני של ה-Z1. מכשיר זה, נמסר, יגיע עם מסך 4.7 אינץ’ ברזולוציית HD, ויוצע בשתי גרסאות שונות: האחת עם מערך זיכרון המשלב 2GB RAM ו-16GB אחסון פנימי, ואילו השניה תציג 3GB RAM ו-32GB אחסון.

בניגוד ל-Z1, שאת כוח העיבוד שלו סיפקה מערכת השבבים הוותיקה Snapdragon 801, יגיע ה-ZUK Z1 Mini עם פלטפורמת העיבוד לשוק הבינוני-גבוה Helio P10 בייצור מדיה-טק הטיוואנית.

את ZUK משווקת, באופן רשמי ובלעדי בישראל, לא אחרת מאשר רשת המחשבים והאלקטרוניקה באג מולטיסיסטם. בהתאם לכך, במקרה שדגם המיני של המכשיר אכן יוכרז, אנו צפויים לראות אותו עושה דרכו לישראל בייבוא רשמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים