העונה השלישית של “ריק ומורטי” תגיע כבר השנה

ריק ומורטי ריק ומורטי

“ריק ומורטי” היא סדרת אנימציה מופרעת ושנונה בהפקת Adult Swim, הסובבת את הרפתקאותיו של מורטי, ילד מתבגר טיפוסי, שנגרר להרפתקאות מסוכנות ומופרעות עם ריק, מדען מטורף, מופרע ולא אחראי, שהוא במקרה גם סבו.

בפרק הסיום של העונה השניה של הסדרה, ששודרה בשנה שעברה, נרמז שצפויה לסדרה עונה נוספת, אך היא צפויה לצאת תוך כשנה וחצי ואולי אף יותר מתום העונה האחרונה. מעריצי הסדרה קיבלו בתבוסה שיהיה עליהם לחכות ככל הנראה עד 2017 לפני שיזכו לראות פרקים נוספים בכיכובם של המדען המטורף ונכדו, אך נראה שצפויה לנו עונה שלישית מוקדם מהצפוי.

במהלך פאנל שהתקיים בכנס Magic City Con, שנערך לפני מספר ימים בהובר, אלבמה, ציין דן הרמון (Dan Harmon), שיצר את “ריק ומורטי” יחד עם ג’סטין רוילנד (Justin Roiland), כי העונה השלישית צפויה לצאת כבר השנה. הוא ציין גם שזו תהייה עונה ארוכה יותר מקודמותיה, בת 14 פרקים.

אלה חדשות מרעישות, שכן כבר בעונה הראשונה “ריק ומורטי” צברה קהל מעריצים נאמן, ובעונה השניה פרסום מפה לאוזן הפך אותה לאחת מסדרות האנימציה המדוברות ביותר של 2015. בעוד שהרושם הראשוני שמתקבל ממנה הוא של הומור נמוך וגס, מתחת למעטפת הוולגריות מסתתרת סדרה שנונה שמעבירה ביקורת נוקבת על מגוון רחב של נושאים, החל מזוגיות מונוגמית וכלה בהרגלי צפיה. זאת בנוסף להיותה אחת הסדרות המצחיקות יותר שיש בנמצא.

כעת שאנחנו יודעים שמצפה לנו עונה חדשה וארוכה יותר מהצפוי, אפשר לנשום לרווחה ולצפות בעונות הקודמות בפעם החמישית, כהכנה.

צפו בפאנל המלא שנערך לסדרה כאן:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים