רשת The CW מחדשת 11 סדרות לעונות נוספות

הסדרות שמחדשת רשת CW לשנה נוספת (עיבוד: גאדג'טי) הסדרות שמחדשת רשת CW לשנה נוספת (עיבוד: גאדג’טי)

רשת הטלויזיה האמריקאית The CW הודיעה כי תחדש 11 מהסדרות שלה לעונות נוספות. מדובר בכמות גדולה למדי של סדרות המעידה על האמונה בלוח השידורים של הרשת, הכוללת כמות גדולה למדי של סדרות גיבורי-על מעולם הקומיקס של DC. לפניכם רשימת הסדרות המלאה:

החץ / Arrow – אוליבר קווין הוא מיליונר צעיר מסטארלינג סיטי, שפיתח כישורי הישרדות מדהימים לאחר שהיה לכוד על אי מרוחק חמש שנים. הוא עוטה חליפה בצבע ירוק ונלחם בפשע, בסדרה הראשונה ביקום הטלויזיוני החדש של DC. החץ חודשה כעת לעונתה החמישית.

הברק / The Flash – בארי אלן הוא “הברק”, האיש המהיר ביותר בעולם, שנלחם בפשע בסנטרל סיטי. גם “הברק” היא חלק מהיקום הטלויזיוני של גיבורי הקומיקס של DC. הסדרה חודשה כעת לעונה שלישית.

אגדות המחר / DC’s Legends of Tomorrow – ריפ האנטר הוא נוסע בזמן, שאוסף חבורה של גיבורים (ונבלים) שונים מהיקום הטלויזיוני של DC כדי למנוע עתיד נוראי. העונה הראשונה של הסדרה עדיין משודרת בימים אלה וחודשה כעת לעונה שניה.

איי זומבי / iZombie – אוליביה “ליב” מור הופכת בטעות לזומבי. היא נאלצת לאכול מוחות כדי לשרוד, ומגלה שהיא יורשת תכונות אופי ואף זכרונות מהמוחות אותם היא אוכלת. היא עובדת בחדר מתים ומתשמשת בכוחות שלה כדי לפתור תעלומות רצח. הסדרה מבית היוצר של “ורוניקה מארס”, רוב תומאס, ששודרה אף היא ברשת CW חודשה כעת לעונה שלישית.

מתוך "איי זומבי"
מתוך “איי זומבי”

על-טבעי / Supernatural – סדרת פולחן ותיקה על האחים ווינצ’סטר, ציידי מפלצות ומומחים לפעילות על-טבעית שנוסעים ברחבי העולם כדי לפתור תעלומות, להסיר קללות, לגרש שדים ועוד. הסדרה חודשה כעת לעונה מספר שתיים-עשרה.

המאה / The 100 – לאחר ששואה גרעינית הכחידה את החיים על כדור הארץ, היחידים שנותרו הם מספר קטן של אנשים שהתגוררו בתחנות חלל. מאה עבריינים צעירים נשלחו לכדור הארץ כדי לבדוק האם ניתן לאכלס אותו מחדש, כיוון שהחיים בחלל לא יוכלו להמשך לנצח. הסדרה חודשה כעת לעונה רביעית.

יומני הערפד / The Vampire Diaries – מעלליהם של שני אחים ערפדים ובת-התמותה ששניהם מאוהבים בה בעיירה מיסטיק פולס. הסדרה עוסקת בחברה הסודית של הערפדים, כמו גם ביצורים על-טבעיים נוספים. הסדרה חודשה לעונה שמינית.

המקוריים / The Originals – סדרת בת של “יומני הערפד”, הסובבת שלושה אחים ממשפחת מייקלסון, הערפדים הראשונים. חודשה לעונה רביעית.

ממלכה / Reign – דרמה תקופתית הסובבת את מרי, מלכת הסקוטים בצעירותה, בתקופה בה היא חיה בצרפת. חודשה לעונה רביעית.

ג’יין הבתולה / Jane the Virgin – סדרה על אישה צעירה שמכורה לטלנובלות. היא חיה את חייה בעולם האמיתי לפי הערכים שהיא למדה בעולמות הסדרות שעליהן גדלה, עד אשר חייה שלה הופכים לטלנובלה מופרעת. חודשה לעונה שלישית.

Crazy Ex-Girlfriend – קומדיה רומנטית מוזיקלית על נערה שרודפת אחרי בחור שהייתה מאוהבת בו לפני כעשור. חודשה לעונה שנייה.

אין עדיין תאריכי יציאה ספציפים לעונות החדשות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים