רשת Sprint האמריקאית חשפה הערב במסיבת עיתונאים בתערוכת CTIA יחד עם חברת HTC את היורש הראוי ל-EVO 4G, ה-HTC EVO 3D המגיע לראשונה מבית החברה עם מעבד כפול ליבה לצד יכולות תלת-ממד ותמיכה בדור 4 עם כוונה ברורה לזכות שוב באהדת הקהל כמו קודמו. ה-EVO 3D בולט במיוחד בזכות מסך ה-4.3 אינץ' שלו ברזולוציה של qHD בעל תמיכה בהצגת תכני תלת-ממד ללא צורך במשקפיים, בדומה לסמארטפון ה-LG Optimus 3D.
ה-HTC EVO 3D יגיע מצוייד במעבד כפול ליבה 1.2Ghz מסוג Snapdragon, אשר מבחני ביצועים שלו אנו עוד מחכים לראות. עוד כולל מפרטו של המכשיר: זוג מצלמות אחוריות 5 מגה-פיקסל עם פלאש LED כפול לצילום דו-ממד באיכות 1080P וצילום תלת-ממד באיכות 720P, מצלמה קדמית 1.3 מגה-פיקסל, תמיכה בדור 4 מסוג WiMAX, חיבור HDMI ותמיכה ב-DLNA להצגת תכני המולטימדיה שצילמתם על גבי מסך חיצוני ועוד. המכשיר כולל כפתור מצלמה יעודי עגול וגדול באופן יוצא דופן, שנמסר מדיווחים ראשונים כמאוד נוח, לצידו יש סליידר המאפשר בחירה בין צילום תלת-ממד לדו-ממד של תמונות ווידאו.
![]()
מערכת ההפעלה של ה-EVO 3D הינה אנדרואיד 2.3 עם ממשק משתמש Sense UI חדש ומשודרג, המזכיר במעט מאפיינים את ממשקי ה-TouchFlo של WinMo. גרסת ה-Sense UI החדשה כוללת ווידג'טים משודרגים ומעברונים חדשים בין המסכים, יחד עם קרוסלה חדשה עבור מסכי הבית. כעת שתגיעו לעמוד הבית האחרון ותמשיכו לדפדפף פשוט תעברו לצד השני, משיכת אצבע מהירה על המסך תציג את הקרוסלה כולה מסתובבת. מחיר ותאריך ההשקה של המכשיר עדיין לא נחשפו, אולם בטח מה שמעניים אתכם בדיוק כמונו זה מתי נראה גרסה אירופית שלו עם תמיכה ב-GSM.
עוד על הכותב:
יזם כבר 25 שנה (מלידה אם תרצו), בעל רעיון חדש כמעט כל יום בשבוע ומכור לפיתוחים חדשים. ההתמכרות לגאדג'טים וטכנולוגיה הולידה את גאדג'טי, שמשאיר מעט זמן פנוי ללמוד לתואר במדעי המחשב. מכור כבר אמרנו? סלולרי: אנדרואיד טאבלט: iOS מחשב: Windows 7 |
כתבות נוספות:
|













לכתבה "הוכרז: HTC EVO 3D בעל מעבד 1.2Ghz כפול ליבה ומסך תלת-ממד ללא משקפיים qHD"
מצאתי את הטלפון הבא שלי, ברגע שתהיה גרסאת GSM (אין צורך בתלת מימד).
השב
מתן
28 ביולי 2011, 8:18
גם אני מצאתי את הטלפון הבא שלי
השב
מתן
28 ביולי 2011, 8:19
אגב את תלחצו על השם שלי זה יעביר אתכם לאתר מיוחד
השב
נראה מכשיר עם עיצוב מיושן ועבה מאוד.. אבל אולי זה רק האב טיפוס?
השב
השאלה החשובה שעולה … מי שם טבעת כזו על האצבע ?
השב
אור
23 במרץ 2011, 6:59
אנשים שעושים Review על ה HTC EVO 3D
השב
HTC לא איכזבו
בדיוק כמו שאנחנו אוהבים
השב
אנדרואיד מערכת גרועה. מקווה שחלונות 7 תטפס.
השב
בני
23 במרץ 2011, 18:32
איך למה ולפי מה אתה יודע להגיד שאנדרואיד פחות טוב מחלונות 7?
השב
איציק
24 במרץ 2011, 7:03
כי היה לי את הנקסוס S והעפתי אותו לעזאזל.
בסדר אז יש אפלקציות ויש ויש ויש. עדיין מערכת נתקעת, כבידה, איטית. לעומת ה-7 שזורמת מהר מאוד וחלק. אין עברית רשמית אבל מאמין שזה יסודר.
גוגל פישלתם. כבר אפל יותר טובים (שונא אפל).
השב
מורגן פרימן
24 במרץ 2011, 12:25
ומה בנוגע למערכת בית הכלא של אפל?
שבשביל להוציא שיחות כמעט אתה צריך להיות תלוי בחסדיו של איזה האקר שכל שבוע מפרסם איזה רמז עלוב שבקרוב תהיה בשורה משמחת, זה קצת מזכיר לי אסיר בכלא שמחכה למכתב חנינה וכל יום אומרים לו את אותם דברים…
דיי כבר אז אפל זה אפל הם מכונה מקצועית של שיווק לא יותר מזה, היום כל המכשירים ברמה דומה ואפילו יותר…
יש לי חבר שממש קרוב לקעקע על עצמו תפוח כמו עבד של סטיב ממש…
קיצור, אנרו הרבה יותר טובה ימים ידברו (וכבר מדברים)
לחיים!
השב
מור
24 במרץ 2011, 17:26
מזה השטויות האלו שאתה מוציא מפיך??
כדי להוציא שיחות, להוריד אפליקציות, לצם, לגלוש, אימיילים ועוד לא צריך לפרוץ את המכשיר..
רק מי שרוצה לגנוב אפליקציות שעולות כסף, ולהתקין אותם במכשיר צירך לפרוץ..
אני לא פרצתי, לא צריך לחכות לפריצה, קונה ומוריד אפליקציות (תקראו לי פראייר אבל אני באמת מאמין שהאנשים שכותבים את התוכנות צריכים גם להביא כסף הבייתה)…
אז די לומר פה שטויות.
חוץ מזה, עדיף מכשיר שצריך לחכות בשבילו לפריצה מאשר מכשיר איטי, כבד ונתקע!!!
זה מה שאנשי האנדרואיד והpc (בשבילי זה אותם בני אדם) לא מבינים, החומה היא לא הכי חשוב, אלא הדרך שבה משלבים את מערכת ההפעלה, החומרה והעיצוב ליצירת מכשיר מושלם.. יכול להיות לך חומרה מנצחת אבל במחבן התוצאה החוויה של האיפון היא הטובה ביותר!
השב
מורגן פרימן
24 במרץ 2011, 20:58
סליחה אבל אחזור על השורה:
אמרתי שלהוציא שיחה כמעט וצריך גם פריצה חסר שאת זה היו חוסמים. ולפי דבריך מובן מאוד שאתה בעליו המאושר של אייפון לראשונה ומעולם לא נגעת באחד המכשירים
(אטריקס, אופטימוס, EVO, גלקסי 2) ושוב אדגיש "גם לי יש אייפון 4, ועוד אחד שממתין לאנלוק וכרגע משמש בעיקר כשעון מעורר, אז קצת תלמד על השוק לפני שאתה זורק דברים לאוויר… אנדרואיד מכשירים אליפות.
נ.ב אין לי בעיה עם לקנות אפליקציות, יש לי בעיה שאני רוצה להעביר קבצים בבלוטוס, רוצה לראות פלאש ברשת, רוצה סוללה ליום שלם, רוצה תוכנת סינכרון או בלי תוכנה בכלל, בקיצור רוצה לעשות כלבבי במכשיר ששילמתי עליו הון… ולא להיות עבד ולהיות גאה בזה שדפקו אותי בשביל להגיד "יש לי אייפון"
איציק
24 במרץ 2011, 21:05
אני בהחלט שונא את אפל. וציינתי זאת בתגובה למעלה. במצב הנתון עם חלונות תמריא את אפליקציות טובות והרבה זה יהווה מפלט ראוי לשונאי אפל-גוגל.
אני לא מכחיש שאייפון 4 הוא מכשיר מעולה. אבל שוב מגיעים לתפוח הרקוב. והיום כבר לא מאמין לכל הביקורות על האנדרואיד, רק בגללם הגיע לידיים שלי אותו מכשיר אומלל. והוא היה פשוט גרוע. גרוע יותר מכל מכשיר שאי פעם החזקתי. נקסוס S שאמור לקבל תמיכה ישירות מגוגל זה המכשיר הגרוע ביותר גם חומרתית שיצא אי פעם. הטאצ' שלו לא מתקרב לאייפון 4' שלא לדבר על המערכת עצמה.
השב
מורגן פרימן
24 במרץ 2011, 22:32
נקסוס הוא מהדור הראשון של הטירוף, מספיק גלקסי S כדי להבין שהמגע השתנה לגמרי, והחומרה אף היא עלתה כמה וכמה מדרגות מאז, מציע שתבדוק את הדור הנוכחי.
אני יודע לדעת רוב אני בטח נשמע כאן כמו אחד שעובד בגוגל, אבל ממש לא, אני פשוט בדעה נטרלית ובעד לשלם פחות ולקבל את המקס! ואפל ממש אבל ממש לא נותנים את המקס, שלא לדבר על שירות למכשיר כאן בארץ, אין אחריות נותנים שנת יצרן? מה זה השיט הזה?, שוב אני מאשים את מדיניות אפל הגרועה.
אני אומר את זה ולדעתי רבים כאן יסכימו, אנשים שקונים אייפון לרוב הם אנשים שלא באמת מבינים בטלפונים, אלא פשוט רוצים להיות ולהראות כמו אחרים, דוט.
איציק
24 במרץ 2011, 22:46
אני מגיב על התגובה שלי, כי לא מצאתי את האפשרות על התגובה שלך.
אני מדבר על הנקסוס S לא על 1 המכשיר החדש של גוגל, שנרכש במזומן בבסט ביי שדרה…מנהטן.
אז בא אשחט לך אותו.
הוא ענק ומרגיש מגושם מאוד ביד למרות שהוא דק. המסך שלו מבחינת צבעים אכן מעולה אבל המגע זוועה. ביקשתי מאנשים נוספים את מכשירי הנקסוס שלהם (חלקם היו נקסוס 1 ) ובכולם המגע היה גרוע. לא מתקרב לאייפון 1 שלא לדבר על ה-4. המגע של האייפון 4 הוא יחודי ואולי לדל פרו עם חלונות 7 יש מגע שמתקרב למכשיר הזה. מה שנכון נכון ועם כל השנאה שלי לתפוח הרקוב הם כיום היחידים עם מגע שאין שני לו.
המערכת עצמה. אכן יש נקודות ציון מסויימות אבל בכללי המכשיר עבד מהר רק בימים הראשונים. ולאחר מכן החל להתקע לקפא ומה לא. עדכוני גירסה וגם החלפה של המכשיר לא פתרו שום דבר. עיצוב המערכת לטעמי גרוע. ודברים רבים הועתקו שם מסימביאן כמו מסך הבית הראשי ולחיצה ארוכה על כפתור הבית.
אז מה בדיוק הביג דיל במערכת כושלת כזו? שיש לה 150 אלף אפליקציות? עדיין לא עושה אותה "מערכת" טובה.
תקלות בלי סוף היו למכשיר האומלל הזה עד שהוא הועף לכל הרוחות. הכיוון שלי עכשיו ככל הנראה חלונות 7. ממה שיצא לי להתעסק קצת עם המכשירים עליה היא מוקנת זו מערכת נהדרת וזריזה מאוד. מאוד אהבתי את העיצוב.
אחד שמבין
25 במרץ 2011, 20:16
חה חה חה חה חה חה חה חה חה חה !!!!
הנקסוס אס כופל ומשלש את האייפון מניסיון בשניהם!!!
אולי כבר תבין שאתה לא מבין!!!
איציק
27 במרץ 2011, 7:02
לאחד שלא מבין. חה חה חה גוגל פישלה. חה חה חה אנדרואיד זו בדיחה הכי מצחיקה אי פעם.
מסתבר שביצירת באז גוגל עקפה את אפל, כי אם אפל הצליחה לשווק מכשירים טובים תחת באז, אז שגוגל משווקת מכשירים דפוקים וגרועים תחת באז.
אז מתי תבין שאתה לא מבין?
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
28 במרץ 2011, 4:11
אני עברתי הרבה סמארטפונים ופעם הייתי מחליף כל חודש עד שלושה חודשים עברתי הרבה דורות של הרבה מערכות הפעלה מpalm os ל blackberry ו אפל דרואיד המכשיר הנוכחי שלי הוא Dell venue pro וכנראה יקח לי הרבה זמן להחליף אותו בגלל שהמכשיר נתקע לי אולי פעמיים ממה שזכור לי, ומעולם לא קרה לי בשום טלפון כולל אייפון ו בלקברי המגע והממשק ממש נח כולל תצוגה מרהיבה, אני ממש מבין את נוקיה על הבחירה שלהם בwp7, ודרואיד זה כאילו המערכת הכי גרועה כולל הדרואיד 3 שמוצג על הזום עברתי על הזום וזה פשוט לסבך את הממשק מה שאמור להיות פשוט בקיצור wp7 זה המערכת בעלת הממשק הכי פשוט להפעלה ועובד בצורה הכי חלקה
עדן
17 באפריל 2011, 23:50
חלונות ? באמת אנשים ?
קשה להגיד ווינדוז ?
השב
חבר של אחד שמבין
29 במרץ 2011, 19:08
שלום לך איצקו אז עם אתה חושב שנקסוס אס הוא מכשיר גרוע אז אתה לא מבין כלום מהחיים שלך אולי לקחת בלי כוונה את הנקסוס s המזויף (אם יש כזה!) שעובדים איתו על חברים ב1 באפריל אז עם זה אני מסכים אבל עם האמיתי אני לא מסכים .
תקשיב אולי אתה עובד באפל למרות שאתה כל הזמן אומר שאתה שונא את אפל אז נראה לי שיש לך שריטה במוח כי אתה שונא את אפל למה אתה אומר שהם יותר טובים מאנרואיד אז בוא נסכים עם דבר אחד הנקסוס s ספציפית כופל ומשלש את האיפון.האיפון לאומת הנקסוס אס הוא סתם פלאפון קונכייה וזה מנסיון!
השב
אחד שמבין-לאיציק
29 במרץ 2011, 19:20
אולי אם רשמת לאחד שלא מבין אז תפסיק להגיב לעצמך.
אנדרואיד קורעת את אפל איזה דבר נכון.
גוגל משווקת את הדברים הכי טובים בעולם אז סתום את הפה שלך שאומר דברים לא נכונים בעליל!
אז מתי תבין שאתה!!! לא מבין?
השב
מה עם שאר המכשירים שהיא התכוונה להציג??מתי??
השב
איזה מכשיר יפה,HTC כנראה עדיין מספר 1 בסמרטפונים,איזה כפתור מצלמה והם אמרו שהם גם ייצרו כיסוי במיוחד בשבילו,רק שתצא גרסה אירופאית!
השב
ואני לא מדבר על לא זמינים בארץ
זה חצי שנה של קונספט?
השב
מכשיר מטורף!!
אני רוצה לראות את אפל מתחרה בזה.
השב
אל תמהרו להתלהב, להזכירכם בקרוב יוצא אייפון חמש הוא יאכל את הדבר הזה בלי מלח
השב
סתם שם
23 במרץ 2011, 15:44
האייפון 5 יעתיק את החומרה מהגלקסי אס 2 כמו שהאייפון 4 העתיק את החומרה שלו מסמסונג גלקסי אס המקורי
השב
מורגן פרימן
24 במרץ 2011, 13:59
הלווווווווווווו תבינו כברררררר
אייפון מזמן כבר לא מקום 1…
בסך הכל עוד מכשיר עם 2 מיליון אפליקציות לילדים ומערכת הפעלה לנכים. (אגב יש לי IP4 מכשיר עלוב) או שאקנה את הנ"ל או SGS2 ולעולם לא אגע באפל שוב
השב
איציק
24 במרץ 2011, 21:08
יש לגוגל המון, אבל המווווןןןןןןןןןןןןןןןןן, כדי להגיע לרבע מאפל. (ואני שונא את אפל).
השב
מורגן פרימן
24 במרץ 2011, 22:36
יש לי אפל, ואני משתוקק לאנדרואיד, בגלל החופש, המגוון הרחב של המכשירים, השירות, וכמובן המחיר.
רק לדוגמא אם אפל היתה מוכרת אייפון 3D דואל קור 1.2 היא בטח היתה רוצה שתמשכן את התחת בשביל המכשיר.
אהה שכחתי וגם אין אחריות.
אההה.. וגם צריך להמתין לפריצות קשורות עם קשרים שקשורים לאנשים תלושים
השב
איציק
27 במרץ 2011, 7:09
מורגן אל תחשוב לרגע שאני אוהד את אפל, מציאות היא שהאייפון 4 טוב יותר מהנקסוס שכלל לא עומד בקטגוריה של מכשירים טובים.
והמחיר ממש לא זול, מחירו היה זול בכמאה דולר פחות מהאייפון. זה הכל.
אחד שמבין
25 במרץ 2011, 20:23
איציק אולי תבין שאתה מצחיק רק את עצמך!!!
אולי יש לאפל המון כדי להגיע לרבע מגוגל!!!
איך רואים שאתה אפל פאנבוי!!
גוגל לנצח!!!!!
השב
אחד שמבין
25 במרץ 2011, 20:20
צודק בהחלט!!!
איציק תלמד מאחד שמבין כמו מורגן
השב
איציק
27 במרץ 2011, 7:07
אולי תלמד ממורגן ותענה לענין ולא תגובות מתלהמות של ילדון 11 .
אני מניח שאתה אוחז באחד מהכשלונות ששמם אנדרואיד.
השב
אחד שמבין
29 במרץ 2011, 19:11
ואולי אתה אוחז באחד הכשלונות הנוראיים ביותר (אסונות טבע) שקוראים להם המוח שלך!
אני ארשום את זה עוד פעם כדי שתבין (אם דבר כזה יכול בכלל לקרות) אולי כבר תבין שאתה לא מבין!!!!
איציק
29 במרץ 2011, 19:36
אחד שלא מבין.
כשתגיע לגיל 12 אולי אגיב להודעות המאוד מגוחכות ועלובות שלך.
אחד שמבין-לאיציק
29 במרץ 2011, 20:14
דרך אגב אני עדיין בן 10 ואני יותר חכם ממך אז תתביש לך!! אני רוצה לתקן את מה שרשמת
"אני מניח שאתה אוחז באחד מהכשלונות ששמם אנדרואיד"
זה לא אני אוחז זה המשפחה שלי אוחזת אז תלמד מאחד שמבין
וגם אבא שלי אוחז בהצלחה (במובן של אייפון קילר)נקסוס S
ואמא שלי אוחזת בHTC DESIRE אז יש לי ניסיון יותר ממך יא מעפן זרקת נקסוס S אז גם זרקת את הפלאפון הכי טוב בעולם!!
אחד שמבין
30 במרץ 2011, 14:20
אופס!?! מישהו מפחד פה!!!
המכשיר חלש יותר מכל מכשירי הTegra2, למרות ה1.2GHZ במבחני ביצועים הוכח שהמעבד חלש יותר מהCORTEX A9 של Tegra2. ז"א שהמכשיר הזה חלש ממכשירים כמו הAtrix (חוץ מהתלת מימד) והOptimus 3D.
השב
כרום שולטט
23 במרץ 2011, 14:44
הוא הושק היום והודלף לפני מקסימום חודש אף אחד עוד לא שם עליו יד תחכה חודש תראה שהוא לא יהיה כזה חלש htc ו google מחפשות מהירות בעיקר
השב
moonshield
23 במרץ 2011, 15:12
קודם כל מה שכתבת זה די שטויות, כמו שכתב 'כרום שולטט' מעלי, המכשיר הושק רק היום.
דבר שני אתה מודע לכך שה OPTIMUS 3D מגיע עם מעבד של TI ולא TEGRA, נכון?
השב
Omri
23 במרץ 2011, 17:48
וצריך גם לזכור שהרזולוציה שלו גדולה מאוד, מה שמכביד על הביצועים.
השב
מישהו
23 במרץ 2011, 22:44
חשבת על דבר כזה שנקרא גוגל?
הצ'יפסט החדש של Qualcomm, MSM8260
הופיע כבר לפני חודש בבדיקות בנצ'מרק של מכשירים של HTC, ביניהם Pyramid. אתה מוזמן לחפש ולראות את התוצאות.
וה3D של LG משתמש בA9 יחד עם SGX540 כמו בגלקסי S רק במהירות מוגברת ב50% מהS, ז"א 300MHZ ולא 200, ולפי בדיקוץ ביצועים הוא המכשיר החזק ביותר כיום.
ד"א הטענה על הרזולוציה לא נכונה. לAtrix רזולוציה זהה , qHD , והוא מציג ביצועים טובים הרבה יותר מאשר ה3D של HTC..
השב
Omri
23 במרץ 2011, 23:48
הבדיקות שראית של הפירמיד הן לא אינדיקציה.
זה שהמכשיר הופיע אז בבדיקות לא אומר שזו המהירות האמיתית שלו. צריך עוד לעשות התאמת חומרה ודברים שבגללם לוקח זמן להוציא טלפון. זה כבר קרה בעבר שטלפון הראה שיפור מטורף בין אב טיפוס לטלפון מוגמר.
השב
2111995
24 במרץ 2011, 17:42
שלח לנו את הבדיקות האלהה
אני רוצה לראות אותןן
השב
ע"פ אתר gsmarnea הוא יתמוך בתדרי gsm http://www.gsmarena.com/htc_evo_3d-3895.php
השב
אדיר!!
מישהוא יודע מה העובי שלו? נרה קצת עבה..
השב
?
23 במרץ 2011, 16:40
12.05mm
השב
איך זה שיש מכשיר סלולרי 3D ללא משקפיים וטלויזיה עדיין אין..?
השב
אמיר
23 במרץ 2011, 23:25
הבעייה בטכנולוגיה של תלת מימד ללא משקפים היא שהיא פועלת רק אם אתה מסתכל על המכשיר ישר, ולא מהצד של, במקרה של מכשיר נייד אתה מזיז את המכשיר בהתאם לזווית שלך, לעומת טלוויזיה שם אם אתה רואה את התכנית עם עוד חברים כמה ממכם יצטרכו להסתכל על הטלוויזיה מהצד, ולא יכלו לראות בתלת מימד.
השב
מורגן פרימן
24 במרץ 2011, 14:08
תיקון:
טלויזיה ללא משקפיים כן קיימת, רק עדיין מחכים שכל הפראריירים יסיימו את המלאי הטלכנולוגיות היותר ישנות ואז יתחיל השיווק במחירים התחלתיים של מיליון שקל בתור התחלה שוב, לפראיירים, לאחר מכן זה יגיע לעם
השב
בתור בעל איפון 4, נראה אחלה של מכשיר…
באמת שאחרי האיפון שלי אני אדשדרג או לאיפון החדש שיצא כשאני ארצה לשדרג, או לאחד ממכשרי htc, עם אנדרואיד – מכשירים מעולים.. יצא לי לשחק קצת עם המכשירים ה"פשוטים" יותר שלה – הhtc wildfire והוא מדהים!!! קצת חלש חומרתית אל מול האיפון אבל עושה את העבודה…
רק חבל שבטח מכשיר כזה :
*ישקול הרבה
*זמן סוללה מאוד מאוד קצר (עדייןם מסך כזה, מעבד, 2 מצלמות אחוריות….. )
*יקרררר
אבל אין מה לעשות, זה מכשיר ראשון מסוגו של htc, בטוח הם עוד ישתפרו
השב
איך אפשר לראות תלת מימד בלי משקפיים? זה צריך להסתיר צבע אחד בכל עין בשביל שזה יעבוד, לא?
מישהו יכול להסביר?
השב
זה הכל רק מצלמה 5 מגה פיקסל למה לא עשו כבר מצלמת 12 מגה פיקסל כמו הנוקיה N9 חברת HTC שוב איכזבו אותי )-8
השב
למה הם לא יכולים לייצר פשוט מכשיק קומפקטי עם מסך גדול וביצועים טובים?? כלכך קשה?? מכשיר כזה היה מפרק את השוק !!!!
השב
אבל איפה הפירמיד? CTIA כבר נגמרה ואין שום זכר לפירמיד
השב
בלעעעעע
24 במרץ 2011, 21:02
צודק
השב
הפלאפון יימכר בclove או שיהיה בלעדי לספרינט??
השב
למה אתה חושב שאנדרואיד גרוע?
למה העפת את הנקסוס אס?
למה אתה מעדיף חלונות 7?
אני יודע!!!!
כי אין לך מושג!!!
השב
אחד שמבין
25 במרץ 2011, 20:24
מדברים לאיציק שיהיה ברור
השב
אגב הוכרזה גרסת GSM של המכשיר המדהים הזה, נקודה חשובה לציון!
השב
בואו נעשה קצת סדר בדברים
1) ההכרזה על גרסת GSM היתה טעות של החברה
כנראה שהמכשיר יוכרז רק בקיץ , ז"א שיושק רק בסוף השנה ( כנראה בעונת החגים )
2)XBOX 360 – יש 2 מצלמות 5 מגה שבעזרתם אפשר לצלם תלת מימד , לא ניתן כרגע לשים על מכשיר 2 מצלמות 12 מגה
3)הבדיקות שבוצעו על ה PYRAMID היו בזמן שהתוכנה שלו היתה בבטא , לכן אני לא מתפלא בכלל שהוא הציג ביצועים יותר חלשים מחלק מהמכשירים האחרים
4)איציק – לפי התגובות שלך אתה באמת נראה אחד שלא ממש מבין במכשירים שזה בסדר גמור אבל פשוט אל תגיב כאילו אתה מבין
WP7 היא אמנם שיפור משמעותי לעומת WM6 אבל היא לא משתווה עדיין ל אנדרויד או IOS ,אולי בעתיד אם ישקיעו בה
לא יודע מה קרה לך עם הנקסוס S כי מכמה אנשים שאני מכיר שיש להם אותו הם דווקא מרוצים
בגדול האנדרויד עולה על ה IOS בהרבה מאוד מובנים
שיקח פשוט יותר מדי זמן למנות את כולם
מה שנותן את האקסטרה למכשירים של HTC היא ה SENSE
שכל מי שהיה לו מכשיר HTC יכול להעיד שהיא הכי טובה בשוק ( למרות שגם ה TOUCHWIZ החדש של סמסונג מעולה )
אייפון הוא כבר מזמן לא המכשיר הטוב בשוק הסיבה היחידה להצלחה שלו היא השיווק שלו שאין ספק שהוא גאוני
ומיועד לילדים חסרי חיים שבשבילם סטיב ג'ובס הוא אלוהים
השב
נראה לי ששכחתם שאמורים להיתקשר מפאלפון
השב
זה שאמר בנוגע למבחני ביצועים הוא חרטטן כי המכשירים שמחזיקים במעבד הזה(HTC EVO 3D וכנראה גם פירמיד כשהוא יוכרז) עוד לא הושקו(זאת אומרת שאף אחד לא ניסה אותם חוץ מהבכירים של HTC)
אני יכול להבטי שברגע שהמכשיר הזה יושק ויעשו בדיקת ביצועים הוא ישתין כל מכשירי הטגרה 2 וישתווה לגלקסי S2.
ובנוגע לממשק של SENSE של HTC,לא כל מכשירי HTC קיבלו את ממשק הסנס כמו HTC MOZART שהוא יחסית חדש(וגם מכשיר מעולה מאוד שנותן אקסטרה אני יודע כי יש כזה למישהו שאני מכיר)
וזה שאמר שWP7 יותר טובה מאנדרואיד זה לא כל כך נכון,ואגב גם אנדרואיד לא יותר טוב מWP7 כי לשניהם יש יתרונות רבים אחד על השני.
למשל לאנדרואיד יש הרבה יותר אפליקציות,דפדפן יותר מהיר ומערכת הפעלה פתוחה.
אבל גם לWP7 יש יתרונות כמו ממשק יותר ידידותי ונגיש,לא מפוצץ בדברים,מהיר וחלק מאוד(השוותי ובדקתי בין הDESIRE לMOZART והממשק של WP7 יותר מהיר בקצת).
ולWP7 גם לא חסר משחקים וגם לWP7 יש דפדפן מעולה אבל לא משנה.
בקיצור תלוי מה השימושים.
השב
כמה תגובות!!!
השב
כמה המכשיר עולה בארץ עם בכלל?
השב
מתי ה-HTC EVO D3 יושק בישראל???
השב
הוספת תגובה: