הוכרז: HTC EVO 3D בעל מעבד 1.2Ghz כפול ליבה ומסך תלת-ממד ללא משקפיים qHD

רשת Sprint האמריקאית חשפה הערב במסיבת עיתונאים בתערוכת CTIA יחד עם חברת HTC את היורש הראוי ל-EVO 4G, ה-HTC EVO 3D המגיע לראשונה מבית החברה עם מעבד כפול ליבה לצד יכולות תלת-ממד ותמיכה בדור 4 עם כוונה ברורה לזכות שוב באהדת הקהל כמו קודמו. ה-EVO 3D בולט במיוחד בזכות מסך ה-4.3 אינץ’ שלו ברזולוציה של qHD בעל תמיכה בהצגת תכני תלת-ממד ללא צורך במשקפיים, בדומה לסמארטפון ה-LG Optimus 3D.

ה-HTC EVO 3D יגיע מצוייד במעבד כפול ליבה 1.2Ghz מסוג Snapdragon, אשר מבחני ביצועים שלו אנו עוד מחכים לראות. עוד כולל מפרטו של המכשיר: זוג מצלמות אחוריות 5 מגה-פיקסל עם פלאש LED כפול לצילום דו-ממד באיכות 1080P וצילום תלת-ממד באיכות 720P, מצלמה קדמית 1.3 מגה-פיקסל, תמיכה בדור 4 מסוג WiMAX, חיבור HDMI ותמיכה ב-DLNA להצגת תכני המולטימדיה שצילמתם על גבי מסך חיצוני ועוד. המכשיר כולל כפתור מצלמה יעודי עגול וגדול באופן יוצא דופן, שנמסר מדיווחים ראשונים כמאוד נוח, לצידו יש סליידר המאפשר בחירה בין צילום תלת-ממד לדו-ממד של תמונות ווידאו.

מערכת ההפעלה של ה-EVO 3D הינה אנדרואיד 2.3 עם ממשק משתמש Sense UI חדש ומשודרג, המזכיר במעט מאפיינים את ממשקי ה-TouchFlo של WinMo. גרסת ה-Sense UI החדשה כוללת ווידג’טים משודרגים ומעברונים חדשים בין המסכים, יחד עם קרוסלה חדשה עבור מסכי הבית. כעת שתגיעו לעמוד הבית האחרון ותמשיכו לדפדפף פשוט תעברו לצד השני, משיכת אצבע מהירה על המסך תציג את הקרוסלה כולה מסתובבת. מחיר ותאריך ההשקה של המכשיר עדיין לא נחשפו, אולם בטח מה שמעניים אתכם בדיוק כמונו זה מתי נראה גרסה אירופית שלו עם תמיכה ב-GSM.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים