מיקרוסופט תאפשר למשתמשי אנדרואיד לקבל התראות ולהגיב ישירות מהמחשב האישי

Windows 10

בשבוע שעבר ערכה ענקית התוכנה האמריקאית, מיקרוסופט, את כנס המפתחים השנתי שלה ושם הכריזה, בין היתר, על בואו של העדכון המשמעותי הבא למערכת ההפעלה ווינדוס 10 כבר בקיץ הקרוב. בין ההכרזות הגדולות שחשפה החברה בכנס, הודיעה מיקרוסופט על עדכון קטנטן, אך מהותי במיוחד עבור משתמשי העוזרת הוירטואלית קורטנה באנדרואיד.

העדכון לאפליקציית Cortana for Android, שזמינה באופן רשמי עבור מכשירי אנדרואיד כבר מאז דצמבר של השנה שעברה, יאפשר למשתמשי אנדרואיד לקבל את כל ההתראות מן הסמארטפון שלהם ישירות למחשב ה-PC האישי שלהם, בהנחה שזה מריץ את מערכת ההפעלה ווינדוס 10 בגרסה המעודכנת ביותר.

מלבד קבלת התראות בזמן אמת עבור שיחות או הודעות, יוכלו המשתמשים לענות להודעות או להחליט האם למחוק את ההתראות מחלון ההתראות שבסמארטפון שלהם, ללא צורך לגעת בו. על מנת לבצע זאת, כאמור, תבצע מיקרוסופט שימוש בהרשאות אפליקציית קורטנה, שכבר כיום יכולה להחליף את שירות Google Now באנדרואיד, במקרה שהמשתמש חפץ בכך.

הפונקציה החדשה דומה לזו שמציעה אפל מזה זמן מה, המאפשרת לקבל הודעות, התראות בפייסבוק, שיחות ועוד המגיעים למשתמשי אייפון או אייפד בגרסה iOS 8 ומעלה, ישירות למחשבי מקינטוש בגרסת מערכת ההפעלה OS X Yosemite או חדשה יותר.

העדכון לקורטנה צפוי להגיע לצד שחרור העדכון עבור ווינדוס 10, שיהפוך זמין להורדה בחינם בקיץ הקרוב. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים