דיווח נוסף מעיד: הסמארטפון המתקפל של סמסונג יושק בשנה הבאה

סמסונג (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

בשבועות האחרונים עלה לרשת פטנט חדש מבית סמסונג, שהעיד על כך שהסמארטפון המתקפל הסודי של החברה, שמפותח תחת פרוייקט בשם Project Valley, נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים במיוחד. כעת, מוסיף דיווח חדש שמן למדורה ומוסר כי המכשיר יוכרז באופן רשמי כבר ב-2017.

הדיווח, שמגיע מהאתר הקוריאני ETNews, מוסיף ומציין כי הסמארטפון המתקפל יעבוד בשני מצבים אפשריים – האחד כטאלבט בעל מסך בגודל 7 אינץ’, ואילו השני, יהפוך את המכשיר לסמארטפון סטנדרטי בגודל 5 אינץ’ “בלבד” עת שיקופל.

על מנת ליישם זאת וליצור מוצר היברידי המשלב טאבלט וסמארטפון במכשיר אחד, נמסר כי סמסונג רכשה ופיתחה מגוון נרחב של טכנולוגיות חדשות. אלו, יחדיו, מאפשרות להגיע לתוצאה סופית מרהיבה – הסמארטרפון המתקפל. את הדברים הללו מחזק בכיר חטיבת המסכים בסמסונג, לי צ’אנג-הון, שאמר: “פיתוחם של מסכי OLED מתקפלים מתרחש בהתאם לתוכניות“.

לצד פיתוח המכשיר, שעשוי להסתיים בקרוב, מעדכן הדיווח כי המסך המתקפל ייכנס לייצור המוני כבר בסוף השנה, ובעקבותיו יוכרז הסמארטפון המתקפל, ככל הנראה, מוקדם בשנה הבאה.

אט אט מתאספות עוד ועוד עדויות לכך שהסמארטפון המתקפל עשוי להפוך מרעיון למציאות בקרוב מאוד, מה שמותיר אותנו עם ציפייה רבה לקראת 2017, שעשויה להתברר כאחת השנים המשמעותיות ביותר עבור עולם הסמארטפונים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים