הוכרז: Acer Switch Alpha 12 – מחשב נייד היברידי דקיק עם קירור נוזלי

יצרנית המחשבים אייסר (Acer) הכריזה על ה-Switch Alpha 12, מחשב היברידי דקיק ועוצמתי הטומן בחובו קירור נוזלי.

המחשב החדש טומן בחובו מעבד עוצמתי מסדרת Intel Core בתצורת i3, i5, או i7. מדובר בהישג מרשים, שכן עוביו של המחשב עומד על 15 מ”מ בלבד ומשקלו 900 גרם – מחשבים דקיקים וקלילים אחרים נאלצים להסתפק במעבד Intel Core M מוחלש כיוון שהם לא מסוגלים לטפל בפליטת החום הגדולה של מעבדים עוצמתיים יותר ללא מאוורר. המחשב החדש של אייסר עוקף את הבעיה באמצעות מערכת קירור נוזלי, המסוגלת לפזר את החום שנפלט ביעילות ללא שימוש במאוורר גדול ורועש.

חיי הסוללה של המחשב עומדים על שמונה שעות של שימוש, ומסך בגודל 12 אינץ המשולב בו מציע רזולוציית Quad HD. בגזרת הזיכרון תמצאו 128, 256 או 512 גיגה-בייט של אחסון SSD מהיר ו-4 או 8 גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM). בגזרת החיבורים תקבלו חיבור USB רגיל וחיבור USB-C, אותו ניתן לחבר לתחנת עגינה מתקדמת הכוללת יציאות HDMI, DisplayPort, שלושה חיבורי USB רגילים וזוג חיבורי USB-C נוספים.

Switch-Alpha-12_SA5-271_02

ניתן לרכוש גם תחנת עגינה אלחוטית, המתחברת אל המחשב באמצעות תקן 802.11ad החדשני והמתקדם. התקן פועל על גבי תדר גבוה במיוחד של 60 גיגה-הרץ ומסוגל לספק מהירות חיבור של עד 4.6 גיגה-ביט לשנייה, על גבייה מוזרמים חיבורי DisplayPort, HDMI, VGA ו-USB. אל המחשב מצורפת מקלדת נוחה בעלת מרחק הקשה של 1.4 מילימטרים.

המחשב החדש יוצע לרכישה בארצות הברית החל מיוני במחיר התחלתי של 599 דולרים, וכיוון שהמקלדת הניתקת כלולה בערכה בהחלט מדובר בעסקה משתלמת. סביר להניח שזמן קצר לאחר כן הוא יגיע גם לישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים