לראשונה: גרסת בטא למערכת ההפעלה Android N זמינה למכשירים מחוץ לסדרת הנקסוס

Android N בגרסת בטא על ה-Sony Xperia Z3

מערכת ההפעלה החדשה ביותר למובייל בייצור גוגל, Android N, נמצאת כיום כבר עמוק בהליך הבחינה, כאשר גרסת הבטא השניה שלה הופצה למכשירי סדרת הנקסוס כבר לפני מספר שבועות. כעת, בצעד ראשון מסוגו, מאפשרת גוגל להתקין את גרסת ה-Preview של מערכת ההפעלה על גבי סמארטפון שאינו מסדרת מכשיריה הבלעדית.

המכשיר הראשון ונכון לרגעים אלו היחיד שזוכה לכך הוא, באופן מפתיע למדי, ה-Xperia Z3 מבית סוני. על פי המתפרסם באתר האינטרנט של ענקית הצילום היפנית, נראה כי שיתוף פעולה חדש והדוק למדי בינה לבין גוגל הוא זה שהביא אל משתמשי ה-Z3 בדגמים D6603 ו-D6653 בלבד את האפשרות להתקין, לנסות ולשחק עם גרסת מערכת ההפעלה הצעירה.

Sony Xperia z3 Android N Preview 2

בין הפיצ’רים החדשים ב-Android N ניתן למצוא תמיכה בחלונות מרובים (Multi Tasking) המאפשרת למשמשים להריץ שתי אפליקציות במקביל, מנגנון תגובה מהירה ישירות מן ההתראות, מרכז התראות מחודש, חיי סוללה משופרים ועוד.

עבור המשתמשים בעלי המכשירים הנתמכים, העלתה סוני מדריך קצרצר המתמצת במספר שורות כיצד ניתן להתקין את מערכת ההפעלה על גבי ה-Xperia Z3 ולסייע בבחינה של מערכת ההפעלה.

לכל ההוראות והפרטים באתר החברה לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים