דיווח: Apple Watch 2 יגיע עם קישוריות סלולר באופן מובנה

Apple Watch Apple Watch (צילום: גאדג’טי)

שעון ה-Apple Watch החכם יזכה לקבל קישוריות סלולרית בגרסתו הבאה, כך עולה מדיווח הוול סטריט ג’ורנל. על פי הדיווח, תוסיף אפל לשעון ה-Apple Watch 2 אפשרות לחיבור ישיר לרשת סלולר ללא תלות במכשיר האייפון, אשר נוכחותו מתבקשת לשם קישור השעון לרשת האינטרנט ולשם קבלה ושליחה של הודעות טקסט. עוד מוסיף הדיווח כי השעון החדש יזכה למעבד מהיר יותר.

תמיכה ישירה של השעון בגישה לרשת סלולר ככל הנראה תאפשר למשתמשים בו להשאיר את מכשיר האייפון בבית ולהפעיל לפחות חלק מהפונקציונליות שלו ללא חיבור לסמארטפון. הדבר ככל הנראה יתאפשר כתוצאה משילוב של חומרה משודרגת, שתקנה לשעון את האפשרות להריץ יישומים שונים במקום להשתמש בכוח העיבוד של האייפון, דבר שכבר ראינו בגרסאות מיוחדות של שעונים מבית מספר חברות בשוק בעבר.

Apple Watch
Apple Watch

ביום ראשון האחרון חגג ה-Apple Watch את יום הולדתו הראשון, בדיוק שנה לאחר שהחל להימכר באופן רשמי על-ידי החברה לציבור הרחב. הציפיה לגרסה הבאה גבוהה וכבר החלה למשוך תשומת לב בעקבות מספר דיווחים אודות גרסתו הבאה. הדיווחים אודות ה-Apple Watch 2 דיברו עד כה על שינויים בעיקר מתחת למכסה המנוע, כאשר בצד העיצוב ישנה ציפיה כי לא נזכה לשינויים מרחיקי לכת. עם זאת, אפל בהחלט צפויה להמשיך ולחדש בצד הרצועות הנלוות לשעון.

עם חגיגות השנה לתחילת מכירתו של השעון החכם הראשון מבית אפל, מדווחים מספר אנליסטים בשוק ההון בארה”ב כי אפל מכרה במהלך 12 החודשים האחרונים 12 מיליון יחידות של השעון החכם. אם המספרים מדוייקים, הרי שמדובר בהישג עצום במכירות השנה הראשונה של מכשיר חדש מבית אפל, כאשר אפילו האייפון הראשון זכה “רק” לכמחצית מכמות מכירות זו בשנה הראשונה למכירתו.

הלילה (ג’, 26.4) תפרסם אפל את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה (2016), ואף שהחברה אינה נוהגת לפרסם את נתוני המכירות של שעוניה החכמים, ייתכן כי חגיגות השנה ל-Apple Watch ישכנעו אותה לספק לנו מעט יותר מידע בנושא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים