הוכרזו: BLU Dash X2 ו-Dash M2 – מכשירי שוק נמוך עם מבנה מתכת ומחיר זעום

BLU Dash X2

יצרנית הסמארטפונים האמריקאית BLU, כמי שידועה בזכות מכשירי שוק בינוני-נמוך בעלי יחס תמורה עבור מחיר גבוהים במיוחד בשוק המובייל, הכריזה זה עתה על צמד סמארטפונים חדשים לשוק הנמוך, הם ה-BLU Dash X2 ו-BLU Dash M2.

הסמארטפונים מציעים מבנה עשוי אלומיניום באופן מלא, כאשר BLU אף מדגישה כי הם עשויים מ”מתכת אמיתית, לא מפלסטיק“. כמו כן, משלבים השניים מסך בגודל 5 אינץ’, מערכת על שבב מדגם MT6580 בייצור מדיה טק, הכוללת מעבד מרובע ליבות בתדר של 1.3GHz, מאיץ גרפי מסוג Mali-400, חריץ להרחבת הזיכרון ומצלמת סלפי ברזולוציית 2 מגה פיקסל.

BLU Dash M2
BLU Dash M2

חרף הדימיון הרב, ישנם מספר הבדלים מהותיים בין השניים: ה-Dash X2 מציע פאנל תצוגה ברזולוציית HD 720P, סוללה בעלת קיבולת של 2,200mAh, חיישן צילום ראשי ברזולוציית 8 מגה פיקסל, זיכרון 1GB RAM ונפח אחסון בסך 8 גיגה-בייט. עבור Dash X2 יאלצו הרוכשים להיפרד מכ-320 שקלים בלבד (84.9 דולר).

מנגד, ה-Dash M2 משלב רזולוציית מסך העומדת על 480X854, זיכרון RAM בנפח 512 מגה-בייט, רכיב אחסון על סך 4GB, מצלמה ראשית ברזולוציית 5 מגה פיקסל וכן סוללת 2,000mAh. עבור ה-Dash M2 עם מפרט מינימלי זה דורשת BLU מחיר נמוך למדי על סך כ-270 שקלים (69.9 דולר).

על גבי שני המכשירים תרוץ מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו והם זמינים לרכישה כבר כעת דרך אמזון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים