ההרשמה למחזור החדש של האקסלרטור SigmaLabs בשיתוף !Yahoo נפתחה

מאיץ הסטארטאפים SigmaLabs פותח בימים אלו את ההרשמה למחזור הבא שלו ומזמין סטארטאפים ישראליים להגיש מועמדות. המאיץ, אשר פועל בשיתוף פעולה עם חברת !Yahoo העולמית והסניף הישראלי, יקבל פניות עד לסוף החודש הנוכחי (31 במאי) ולאחר מכן יתחיל מחזור חדש האורך כארבעה חודשים.

במהלך ארבעת החודשים, הסטארטאפים שיתקבלו יזכו לקבל לווי צמוד מדמויות מפתח שונות בקהילת ההייטק המקומית. בין המנטורים ניתן למצוא את: אבי אייל (יזם ומשקיע), דיוויד ג’קסון (יזם מייסד Seeking Alpha) , עידו יבלונקה (יזם מייסד Claritiray ומנהל Yahoo תל אביב), עומרי מורן (יזם סדרתי ומייסד KitLocate שנרכשה ע”י Yandex), רועי נהיר (יזם מייסד Adience שנמכרה לטדי שגיא). המנטורים ילוו כל צוות באופן אישי על בסיס שבועי.

לצד המנטורינג העמוק והאישי, הסטארטאפים הנבחרים יזכו לקשר קרוב לקרן Entrée Capital הבינלאומית וליווי של קרנות נוספות, לצד תכנית גיוס פוטנציאלית ומרחב עבודה משותף לכל התקופה. חשוב להדגיש כי ההצטרפות לתכנית לא דורשת אחוזים או התחייבויות כלכליות מצד היזמים (ללא אקווטי).

מלבד התמיכה המקצועית בתחומים מגוונים, משתתפי האקלסרטור יזכו גם לסיוע בפן הטכני מצד ה-CTO של SigmaLabs, אלכס ליברנט. מעבר לכך, אחד מהיתרונות של הסטארטאפים שייבחרו הוא גישה רחבה לטכנולוגיות של Yahoo ולרשת הקשרים הענפה של החברה. מי שתנהל את SigmaLabs היא תאיר קובלסקי, שניהלה עד כה את מאיץ הסטארטאפים של עיריית הרצליה (HAC). במסגרת תפקידה תרחיב את פעילות האקסלרטור לאזורים נוספים בארץ ובאירופה, יחד עם ערן בילסקי, מ-Entrée Capital.

בשיחה שערכנו עם קובלסקי נמסר לנו כי במחזור הנוכחי ישנו דגש על סטארטאפים בתחומי “Fintech, Video, Enterprise SaaS ו-Marketplaces. גם B2B וגם B2C”, אך עם זאת הודגש כי “אין ספק שאם נתקל בצוות טוב עם מוצר טוב שקצת שונה מהתחומים האלו, כן נשקול את מועמדותו בכובד ראש“. עוד נמסר לנו כי הסטארטפים צריכים להיות בעלי מוצר בשל כדי להצטרף לתכנית של SigmaLabs. “האקסלרטור מחפש כעת צוותים בשלבים מוקדמים, במשרה מלאה, הכוללים מפתח אחד לפחות”, הוסיפה קובלסקי.

לסיכום, שאלנו את קובלסקי במה שונה התכנית משאר תכניות ההאצה הקיימות בארץ:

המאפיינים החשובים ביותר של התכנית מתבטאים בעומק. המודל שלנו מדגיש את הקונספט של deep mentoring לעומת מנטורינג כמותי וחד פעמי. בעצם SigmaLabs היא תכנית שהוקמה עבור יזמים מייסדים על ידי יזמים מייסדים. כל צוות אצלנו מקבל מנטור צמוד, מנכ”ל ויזם מצליח שעשה אקזיט או הנפקה לחברה שלו. המנטור זמין לחלוטין לצוות, פוגש אותם אחת לשבוע, משתתף בוועדת אמצע מחזור עם כל המנטורים האחרים וביחד חושבים איך לעזור ליזמים.

להרשמה ולפרטים נוספים – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים