הודלף: Call of Duty הבא יגיע בנובמבר לצד חידוש ל-Modern Warfare הראשון

סדרה של הדלפות ושגיאות מטעם חנויות שונות הובילו לחשיפת מידע רב אודות כותר Call of Duty הבא. המשחק ייקרא Infinite Warfare, או “לוחמה אינסופית” – עליית מדרגה מתבקשת מהכותרים הקודמים שנקראו “לוחמה מודרנית” ו”לוחמה מתקדמת”. השם נחשף במקרה בחנות ה-PSN של סוני.

תמונה שצצה ברשת חושפת פרט משמעותי נוסף: תאריך השחרור המיועד למשחק, והוא ה-4 בנובמבר (4.11.16). כלומר, נזכה לראות את המשחק עוד בחורף הקרוב. התמונה פורסמה ב-Reddit ולטענת המפרסם הגיעה מרשת Target האמריקאית. מאז, חשבון המשתמש נמחק באופן מסתורי מהאתר.

פוסטר באיכות גבוהה יותר צץ בפורומי NeoGAF והחל לעשות דרכו לאתרים שונים ברשת, כאשר הפעם גם הציורים שמאחורי הכותרת נראים בבירור רב יותר, ולא ניתן לטעות כי אכן מדובר בסצנת מדע בדיוני. Call of Duty הבא, לפי הדיווחים, יתרחש בסביבה עתידנית שכמותה עדיין לא ראינו בסדרת המשחקים כולה, ונראה כי ההדלפות החדשות מאששות זאת.

בקרוב: קפטן פרייס חוזר ברזולוציה גבוהה?
בקרוב: קפטן פרייס חוזר ברזולוציה גבוהה?

אחד הפרטים המעניינים ביותר שמופיעים בתמונות המודלפות, הינו “מבצע” הכולל גם גרסת “Remastered” משופרת של Call of Duty 4: Modern Warfare, אחד המשחקים הפופולארים ביותר בסדרה שלקח אותה מימי מלחמת העולם השניה, לזמנים המודרנים. המשחק יגיע עם עשר מפות למצב מרובה המשתתפים, וכנראה יציג שדרוג גרפי שיביא את המשחק לסטנדרטים מודרניים.

מבין התמונות המולדפות ניתן לדלות גם את מחירי המשחק. נראה כי Infinite Wars ל-PlayStation 4 יעלה 80 דולר קנדי, ואילו חבילת ה-Legacy Edition הכוללת גם את Modern Warfare לצד המשחק החדש, תעלה 110 דולר קנדי. נתונים אלו נראים אמינים, אולם יש להתייחס אליהם בעירבון מוגבל: המשחק עדיין לא נחשף באופן רשמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים