כשהשמועות מתקרבות למציאות: HTC עובדת על שני סמארטפונים לסדרת ה-Nexus

בהמשך לשמועות שהחלו לפני מספר חודשים ומאז רק הלכו והתגברו, חשף במהלך הימים האחרונים מדליף המובייל המוכר אוון בלאס כי יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית, HTC, אכן עובדת בימים אלו על פיתוחים וייצורם של שני סמארטפונים חדשים לסדרת מכשירי הנקסוס.

על פי בלאס, שמסר את הדברים בציוץ שהועלה לחשבון הטוויטר הרשמי שלו, HTC מפתחת יחד עם גוגל (או “עבור גוגל“, לדברי המדליף) שני מכשירים שיריצו את מערכת ההפעלה הצעירה Android N. שמות הקוד של השניים הינם Nexus S1 ו-Nexus M1, כאשר דיווח אחר מעיד על כך ששמות הקוד המלאים שלהם הינם Nexus Marlin ו-Nexus Sailfish.


דברים אלו מגיעים לאחר דיווחים חוזרים ונשנים שהגיעו ממקורות שונים ולא מאומתים, כאשר אף הועלתה השערה כי גוגל ו-HTC חתמו על הסכם ארוך טווח לפיתוח מכשירי נקסוס ל-3 השנים הבאות. נכון לרגעים אלו, לא נמסרו פרטים מהותיים אודות מפרטם הטכני של צמד המכשירים.

הסמארטפונים הבאים לסדרת הנקסוס צפויים להגיע כממשיכי דרכם של מכשירי ה-Nexus 5X ו-Nexus 6P, המיוצרים ע”י LG ו-Huawei, בהתאמה, כך שסביר כי נראה דגם אחד הפונה לשוק הבינוני-גבוה בעוד הדגם השני יפנה לשוק הפרימיום הגבוה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים