צפו בוידאו: טיזרים חדשים ל-Call of Duty: Infinite Warfare והפתעה ב-Nuk3town

מתוך CoD: Infinite Warfare

Activision שחררה טיזר חדש לכותר Call of Duty הבא. הטיזר מכונה “דע את האויב שלך” (Know Your Enemy) ובו נראה אדם קשוח השולח מסרים מאיימים כלפי השחקן.

אל תטעו, אנו נקרע אתכם מדפי ההיסטוריה“, אומר האדם המאיים. “כל זכר מכם יימחה. אתם תדעו אובדן“. האיומים בטיזר מתגלגלים במשך זמן מה, על גבי מה שנראה כשתשדיר המכוון לקבוצת לוחמים כלשהי. “אנו נקבור אתכם בחשכה. דעו זאת. והכירו אותנו. אנו האויב שלכם. אנו ה-Settlement Defense Front“, אומר הקריין.

בנוסף, שחקנים ששיחקו במפת Nuk3town במשחק Black Ops III בסדרה, גילו להפתעתם כי התשדיר “זלג” אל תוך המשחק וניתן לראות את הדמות המופיעה בו, באופן משובש, על גבי מסכים במפה. על קירות המבנים צצו גם פוסטרים, כנראה השייכים לאותו גוף, הקוראים לאזרחים להיות חזקים.

call of duty infinite warfare teasers 2

בתגובה, עלה טיזר נוסף תחת הכותרת “אנו עדיין יכולים להשיב מלחמה” (We Can Still Fight Back) בו נראה אדם חיובי יותר המנסה לתקשר עם חבריו. ניכר כי אדם זה נמצא בסביבה מאורגנת פחות, ואינו מצליח להעביר מסר קוהרנטי כמו הדמות מהטיזר הקודם. התשדיר נקטע במהלך העברת מסר כלשהו על פריצת ההגנות של האויב.

נראה כי Activision מתקדמת במלוא המרץ לקראת ההכרזה הרשמית על כותר Call of Duty הבא, שצפוי להתרחש בעתיד הרחוק בסביבת מדע בדיוני, לראשונה בסדרה. בימים האחרונים הופצו חומרי פרסום מודלפים הרומזים באופן נחרץ כי המשחק יגיע בנובמבר הקרוב. בינתיים Activision רשמה כבר את השם Inifinite Warfare כסמל מסחרי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים