צפו בוידאו: Dawn of War III נחשף רשמית בטריילר אכזרי

בטריילר ששוחרר אמש (ג’), חברת SEGA חשפה משחק שלישי בסדרת Dawn of War. משחקי Dawn of War הם משחקי אסטרטגיה בזמן אמת, המתרחשים בעולם העתידני הקודר של Warhammer 40,000. עולם זה מגיע ממשחק אסטרטגיה עם מיניאטורות, שהתפתח לתחומים רבים אחרים, ביניהם גם לא מעט משחקי וידאו.

הטריילר מסוייט וברוטלי, ומראה גם לאלו שלא בקיאים בסיפורים של Warhammer כמה קשים האנשים שחיים ביקום הזה. חלום הבלהות שאנו חוזים בו מציג לנו את הקבוצות הפועלות במשחק:

  • נחתי החלל (Space Marines) – כוח החנית של האימפריה האנושית, שמטהר כוכבים בשם האל-הקיסר, לו הם סוגדים ומוכנים למות בשבילו.
  • האורקים (Orks) – בדומה לאורקים שמוכרים לנו מעולמות פנטזיה, האורקים של Warhammer הם יצורים ירוקים ומגודלים שצמאים לדם ומלחמה.
  • האלדאר (Eldar) – גזע חייזרים עתיק שנכחד כמעט לחלוטין באשמתם שלהם, וכעת הם חיים על ספינות חלל ענקיות, משוטטים בחלל ומנסים לשחזר את הגדולה שלהם. הדבר הכי קרוב ב-Warhammer 40K לאלפים.

במשחקים הקודמים בסדרה קבוצות וגזעים נוספים הוצגו בהדרגה עם הרחבות. סביר מאד שהתבנית תחזור על עצמה גם במשחק הזה, אך העלילה של המשחק כרגע סובבת את שלושת הגזעים האלה. גבריאל אנג’לוס (Gabriel Angelos), המנהיג של “עורבי הדם” (Blood Ravens), סיעה אחת מני רבות של נחתי החלל, יחזור למשחק השלישי וגם בו כנראה יהיה גיבור המשחק, כמו במשחקים הקודמים.

המשחק ישלב אלמנטים משני המשחקים הקודמים. למשל, יש לבנות בסיס ולפתח יחידות, כמו במשחק הראשון. אך כמו במשחק השני, בתחילת כל משימה יהיה עלינו לבחור יחידות עלית שישתתפו למשימה, ויגדירו באופן משמעותי את סגנון המשחק שלנו.

ל-Dawn of War III אין עדיין תאריך יציאה רשמי. הוא מפותח על ידי Relic, ומופץ על ידי SEGA, שרכשה את זכויות ההפצה לאחר ש-THQ, המפיצה הקודמת, נסגרה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים