דיווח: Samsung Galaxy Note 6 יהיה זמין לרכישה החל מה-15 באוגוסט

Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג'טי) Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג’טי)

שלושה חודשים בלבד, זה מה שמפריד בינינו לבין הפיכתו של פאבלט הדגל הבא של סמסונג, Galaxy Note 6 לזמין לרכישה, כך מוסר מדליף המובייל המוכר ואולי האמין ביותר, אוון בלאס, בציוץ חדש שפרסם בחשבון הטוויטר שלו במהלך היממה האחרונה.

על פי הציוץ, סמסונג מתכננת להשיק באופן רשמי את ה-Galaxy Note 6 בשבוע שיחל ב-15 לאוגוסט, אז הוא יהפוך לזמין לרכישה עבור קהל לקוחות החברה ברחבי ארה”ב. בלאס, אגב, לא מציין האם החברה מתכננת להפיץ את המכשיר במוקדים נוספים באותו מועד, או שמא מדובר בהשקה הבלעדית לאמריקאים.

הכרזת המכשיר תתרחש, להערכתנו, לכל היותר כשבועיים לפני שיעלה על מדפי החנויות, כך שכבר בתחילת חודש אוגוסט הקרוב אנו צפויים לראות אותו הופך לרשמי. זאת, אגב, בקו אחד מול דיווחים מהחודשים האחרונים שהעריכו כי סמסונג תחשוף את הגלקסי נוט 6 בחודשי יולי-אוגוסט השנה, מה שיאפשר לה להקדים את אפל, שתחשוף מעט אחריה את מכשירי האייפון החדשים.

בכל הנוגע להשקתו ברחבי העולם בכלל ובישראל בפרט, אנו מעריכים כי כפי שהתרחש עם מכשיר הדגל Galaxy S7, שהושק בארצנו הקטנה ימים ספורים לאחר השקתו העולמית, כך גם יקרה עם ה-Note 6 וזה יגיע אלינו לקראת סופו של אותו חודש. זאת אגב, בהנחה שישנה אמת בדבריו של בלאס וסמסונג לא תשנה את תוכניותיה.

ה-Samsung Galaxy Note 6 צפוי להגיע עם מסך קמור או שטוח בגודל 5.8 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, מערכת על שבב מדגם Snapdragon 823 (או Exynos Octa 8890), זיכרון RAM בנפח 6 או 4 גיגה-בייט, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C, עמידות מלאה בפני מים ואבק תחת תקן IP68, חריץ להרחבת הזיכרון ואולי אף סורק רשתית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים