צפו בטריילר הראשון לסרט Assassin’s Creed

מתוך "אמונת המתנקש" (תמונה באדיבות פורום פילם) מתוך “אמונת המתנקש” (תמונה באדיבות פורום פילם)

זה זמן רב שיש לחישות על הסרט של Assassin’s Creed (“אמונת המתנקש” – שם לא רשמי בעברית). חברת Ubisoft, המפתחת ומפיצה את המשחקים, מעוניינת להפיק את הסרט זה זמן רב. בשיתוף פעולה עם פוקס המאה ה-20 העבודה על הסרט החלה לפני זמן מה וכעת, לקראת יציאת הסרט בחורף הקרוב, יש לנו גם טריילר, והוא נראה כמו טריילר ל-Assassin’s Creed לכל דבר.

גיבור הסרט, קאלום לינץ’ (Callum Lynch), נידון למוות. אך הוצאתו להורג מבויימת, ובמקום למות הוא נלקח למעבדה מסתורית, בה מחברים אותו למכשיר שנקרא האנימוס (Animus), שמאפשר לו לחוות את זכרונותיו של אגילאר (Aguilar), מתנקש ספרדי מתקופת הרנסאנס, ואחד מאבות-אבותיו. לינץ’ לומד על עברו דרך האנימוס, ומפתח כישורים של מתנקש גם הוא, שאמורים לסייע לו להימלט מהארגון המסתורי, שמעוניין לדלות מידע מהזכרון הגנטי שלו.

את קאלום לינץ’ משחק מייקל פסבנדר (Michael Fassbender) מסרטי “אקס מן”, “סטיב ג’ובס” ו”ממזרים חסרי כבוד”. מריון קוטיאר (Marion Cotillard) משחקת לצדו, בתור זו שעורכת בו את הניסויים באנימוס. את הסרט מביים ג’סטין קורזל (Justin Kurzel), שביים כבר את פסבנדר וקוטיאר ב”מקבת”, העיבוד האחרון למחזה השייקספירי מהשנה שעברה. ניכר מחברי ההפקה שאת הסרט הזה פוקס לוקחת מאד ברצינות, ללא ספק גם כי Ubisoft שותפה להפקה, ומעוניינת להפיק סרט שעושה כבוד לסדרת המשחקים הפופולרית.

Assassin’s Creed צפוי לצאת ב-21 בדצמבר, לקראת סוף השנה, ועשוי להיות הסרט שישנה לטובה את התפיסה שלנו בנוגע לסרטים מבוססים על משחקי וידאו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים