מסך מחשב או טלוויזיה? Dell ו-Philips מכריזות על זוג מסכים בגודל 43 אינץ’ וברזולוציית UHD

מסך מחשב Dell P4317Q מסך מחשב Dell P4317Q

יצרניות המסכים Dell ו-Philips הכריזו על שני מסכי מחשב חדשים, שניהם בגודל של 43 אינץ’ וברזולוציית Ultra HD. הדגם של Dell עונה לשם P4317Q, בעוד ששמו של השני הוא BDM430UC.

המסך של דל

המסך של דל מיועד עבור סוחרים בשוק ההון, ומסוגל להציג קלט מארבעה מחשבים שונים בו זמנית על גבי המסך, כל אחד ברמת פירוט של Full HD. כאשר יש צורך ברמת פירוט גבוהה עוד יותר, ניתן להגדיל כל אחד מהפלטים ולצפות בו על המסך המלא ברזולוציית Ultra HD. קצב הריענון של הפאנל עומד על 60 הרץ והמסך כולל ארבע יציאות מסוג USB 3.0 וזוג רמקולים בעוצמה של שמונה וואט.

המסך של פיליפס

המסך של פיליפס מציע גודל ורזולוציה זהים לאלו המוצגים במסך של דל, עם בהירות מירבית של 300 ניטים ויחס ניגודיות של 1:1200. זמן התגובה עומד על 5 מילי-שניות, והמסך מסוגל להציג את כל הצבעים בתקן sRGB, כך שהוא מותאם במיוחד עבור גרפיקאים.

בגזרת החיבורים תמצאו זוג חיבורי HDMI 2.0, זוג חיבורי MHL, חיבור DisplayPort בודד וחיבור VGA לתמיכה במחשבים ישנים. עוד תמצאו רכזת בעלת ארבע יציאות USB 3.0 לחיבור התקנים שונים. עוצמת הרמקולים המובנים עומדת על שבעה וואט.

מסך מחשב Philips BDM4350UC
מסך מחשב Philips BDM4350UC

המסך החדש של פיליפס זמין לרכישה כבר עכשיו בארה”ב בעבור 799 דולרים. גם המסך של דל כבר הושק, אך הוא יאלץ אתכם להיפרד מ-1,350 דולרים. את המסך של דל כבר זכינו לראות בישראל במהלך כנס לקוחות שערכה החברה מוקדם יותר השבוע, ומכאן נסיק כי יימכר בשוק המקומי, אולם בשלב זה לא ידועים לנו פרטים אודות המסך של פיליפס. במי אתם תבחרו? בדל או בפיליפס? שתפו אותנו בתגובות!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים