דיווח: אפל תאפשר למפתחים לשלב את סירי באפליקציות שלהם; עובדת על מתחרה ל-Amazon Echo

Apple Siri

זמן רב חלף לו מאז הוצגה העוזרת הוירטואלית סירי (Siri) לראשונה ע”י אפל, במהלך אירוע ההכרזה של מכשיר הדגל iPhone 4S באוקטובר 2011. מאז ועד היום הקפידה ענקית הטכנולוגיה להשאיר את פיתוח העוזרת הוירטואלית לעצמה בלבד, בעודה שוללת ממפתחי אפליקציות את האופציה לבצע בה כל שימוש. כעת, כמעט 5 שנים לאחר מכן, נראה שאפל מתכוונת לאפשר למפתחים לשלב את סירי בכל שירותיהם והאפליקציות שלהם, זאת באמצעות שחרור ערכת פיתוח תוכנה (SDK) ייעודית.

את הדברים מביא אלינו דיווח טרי של מגזין The Information, שמציין כי במהלך כנס המפתחים השנתי WWDC 2016, תכריז אפל באופן רשמי על פתיחתה של סירי לציבור המפתחים הרחב. כך, כל מפתח אפליקציה יוכל להטמיע ולשלב את האפליקציה שלו עם סירי, מה שיאפשר למשתמשים, בסופו של דבר, לבצע מגוון נרחב יותר באופן משמעותי של פעולות ופונקציות ישירות דרך העוזרת הוירטואלית.

נוסף על פתיחתה של סירי לציבור המפתחים, מעדכן הדיווח כי באפל עובדים כבר לא מעט זמן על מוצר שיתחרה ב-Google Home וב-Amazon Echo. זה, נמסר, יתחבר לרשת ויגיע עם רמקול ומיקרופון מובנים. באמצעות אלו, יציע המכשיר למשתמשים אפשרות להפעיל מוזיקה, לקבוע טיימר ועוד. למעשה, בדיווח צויין כי אפל עובדת על המכשיר הנ”ל עוד טרם הכריזה אמזון על ה-Echo, משמע קרוב לשנתיים.

כנס המפתחים WWDC 2016 יחל בתאריך 13 ביוני וימשך עד ל-16 בחודש. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים